معاون امنیتی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: میزان رضایتمندی مردم از امنیت در این استان امسال افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۰۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 06 October 2016

علی اصغر میرشکاری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مسؤولان و جمعی از خانواده شهدا اظهار داشت: در سال 94 بهترین امنیت را در بعد از انقلاب داشته ایم در حالی که در اطراف ما نا امنی‌های فراوان بوده است.

معاون امنیتی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در سرقت‌های مسلحانه 45 درصد کاهش، در قتل‌های مسلحانه 41 درصد و در کشف سلاح 30 درصد افزایش داشته‌ایم.

این مسؤول ادامه داد: امسال شاهد افزایش رضایتمندی مردم از وضعیت امنیتی بوده‌ایم که این به دنبال رشادت‌های نیروهای امنیتی استان است.

وی ضمن قدردانی از تلاش سردار رهام بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سابق سیستان و بلوچستان وی را نمونه یک فرمانده شجاع  عنوان کرد و گفت: مردمی کردن و بومی کردن امنیت سرلوحه کار فرمانده مرزبانی این استان در این منطقه بود.

میرشکاری بیان کرد: در حال حاضر مرز از وضعیت امنیتی به اقتصادی تبدیل شده و این نشان از راهبرد فرمانده مرزبانی استان است که توجه ویژه به رونق اقتصادی مرزنشینان داشته‌اند.

در این مراسم سردار سعید کمیلی که جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی بود به عنوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان منصوب شد سردار حبیبی هم به عنوان معاون هماهنگ کننده مرزبانی کشور معرفی ومنصوب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار