کد خبر: ۲۳۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴ 01 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا نخعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: برای بهبود فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان علاوه بر اعتبارات جاری، 170 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: بنیاد مستضعفان قرار است امسال ساخت هزار کلاس درس جدید را در دستور کار قرار دهد که بخشی از آنها در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: در راستای مهارت آموزی به دانش‌آموزان، در مدارس شبانه‎روزی در رشته‌های مختلف مهارت‌های لازم به دانش‌آموزان آموخته می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین نیروی انسانی از تامین فضای آموزشی در اولویت‌تر است، گفت: در این راستا از طریق خرید خدمت، سرباز معلم و سهمیه‌های استخدام تلاش کرده‌ایم مشکل کمبود نیروی انسانی را در این استان برطرف کنیم.

نخعی افزود: در میان استان‌هایی که در بحث آموزش و پرورش نیاز به توجه بیشتر دارند ازجمله آذربایجان غربی، هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان، وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه به این استان را در اولویت قرار داده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در چند روز اخیر برگزار شد و خیرین متعهد شدند بالغ بر 36 میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی و تامین فضاهای آموزشی این استان هزینه کنند.

علیرضا راشکی افزود: تعهد خیرین مدرسه‌ساز سال گذشته 35 میلیارد تومان بود که 27 میلیارد تومان آم محقق شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار