مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال 92 تاکنون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتباری برای ساخت ایستگاه فرستنده جدید به صدا و سیما نمی‌دهد، گفت: راه‌اندازی فرستنده دیجیتال دهستان خور در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۲۱۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 26 April 2016

 محمد ثقفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف اظهار داشت: راه‌اندازی فرستنده دیجیتال دهستان خور این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از سال 92 تاکنون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتباری برای ساخت ایستگاه فرستنده جدید به صدا و سیما نمی‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه  ساخت زیرساخت ایستگاه‌های تلویزیونی هزینه بالایی دارد، تصریح کرد: وسعت زیاد و جمعیت کم خراسان جنوبی خدمت‌رسانی به مردم را سخت کرده است.

ثقفی با بیان اینکه خراسان جنوبی در تعداد ایستگاه فرستنده تلویزیونی رتبه سوم کشور را دارد، ادامه داد: حرکت صدا و سیما از آنالوگ به دیجیتال، به‌دلیل وجود ایستگاه‌های زیاد خراسان جنوبی کارمان را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه ساخت هر ایستگاه فرستنده 150 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: 11 شهرستان و 12 بخش خراسان جنوبی به سیستم ارسال خبر تجهیز شده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه دفتر خبر صدا و سیما در شهرستان خوسف از ابتدای تأسیس این شهرستان راه‌اندازی شده است، افزود: شهرستان خوسف رتبه دوم در تولید، ارسال و پخش خبر در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده که این نشانگر تلاش و کار زیاد فرماندار و مسئولان این شهرستان است.

ثقفی تصریح کرد: از نیمه دوم 93 تاکنون 436 خبر، 30 گزارش تولیدی، 16 گزارش خبری و 156 گزارش تصویری مربوط به شهرستان خوسف از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش شده است.

وی ادامه داد: در سال 93 و 94 در حوزه رادیو 32 برنامه پرسمان، چهار برنامه شهربه شهر، 61 برنامه دهکده از شهرستان خوسف پخش شده است و برنامه صبح شرقی نیز مرتب در این شهرستان حضور دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی یادآور شد: مستندهای مختلف و زیادی در ارتباط با معرفی جاذبه‌های گردشگری، معرفی سرداران شهید، بحث زکات، سنگ‌های قیمتی و شعر و ادب و هنر شهرستان خوسف از رادیو و شبکه سیمای استان پخش شده است.

ثقفی با بیان اینکه با پول نفت نمی‌شود اقتصاد مقاومتی را اجرا  کرد، خاطرنشان کرد: صدا و سیما به مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی از دستگاه‌ها به طور ویژه خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: معرفی کارآفرینان و افرادی که در زمینه ایجاد اشتغال فعالیتی داشته‌اند در دستور کارمان قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار