مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی، از فروش 29 میلیون و 334 هزار لیتر نفت گاز در سال 94 در قالب سه طرح کنترل باک و خروج کامیون با باک پر، خرده فروشی در بازارچه مرزی و فروش سوخت به مرزنشینان از مرز ماهیرود خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 13 April 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، علی‌اصغر اصغری،  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماحصل اقدامات مفید و همکاری مدیران استانی بیش از دویست و هشتاد میلیارد ریال فروش مرزی نفت گاز بدنبال داشته که ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی سهم بسزایی در کاهش قاچاق عرضه خارج از شبکه داشته است.

وی ادامه داد: قریب بیست و دو میلیون لیتر سوخت به مرزنشینان، یک میلیون و 400 هزار لیتر از طریق خروج کامیون با باک پر و مابقی در بازارچه مرزی ماهیرود بصورت خرده فروشی عرضه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی، تصریح کرد: طرح فروش سوخت به مرزنشینان با رویکرد کمک به مرزنشینان، جلوگیری از مهاجرت، ایجاد امنیت پایدار در مرز و کاهش عرضه فرآورده خارج از شبکه توزیع در حال اجرا است.

اصغری یادآور شد: در سال 1394 حدود نه صد میلیون لیتر انواع فرآورد‌ه‌های نفتی در استان توزیع شده که نسبت به سال 1393 مقدار 11 درصد کاهش و مقدار بیست و هشت میلیون کیلوگرم CNGدر همین مدت توزیع شده که نسبت به سال 93 از رشد پنج درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح پیمایش عرضه نفت گاز بخش حمل و نقل در سال 94 شاهد کاهش 9 درصدی نسبت به سال قبل بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از دو میلیون و 500 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان توسط ناوگان نفت بری مشتمل بر 200 دستگاه نفتکش فعال انجام می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار