آخرین خبرها از فضای انتخاباتی استان: اسامی منصرفین 4 حوزه انتخاباتی خرسان جنوبی اعلام شد
سرپرست دفتر انتخابات استان: 6 نفر از حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان، دو نفر از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و چهار نفر از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه و یک نفر نیز از حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اعلام انصراف کرده اند
کد خبر: ۱۸۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 23 February 2016
13 نفر از نامزدهای دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی انصراف دادند

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی از انصراف 13 نفر از نامزدهای دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی خبر داد.

علی جزندری در گفت و گو با تابناک با اشاره به انصراف 13 نفر از نامزدهای دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی، گفت: از این تعداد 6 نفر از حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان، دو نفر از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و چهار نفر از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه و یک نفر نیز از حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه بوده است.

وی تصریح کرد: از حوزه انتخابیه بیرجند امیر مهدی جلایری، اعظم زنگویی دوم، سید زهرا اسلامی، زهره اصغری، مصطفی رسته‌مقدم، سیدمحسن علوی انصراف داده‌اند.

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز علیرضا کرباسچی و محمدرضا صابری انصراف داده‌اند.

جزندری افزود: تقی زارع، محمدرضا دیمه‌کار، محمدحسن اکبری مطلق و موسی قربانی نیز از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه انصراف داده‌اند و انصرافی حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه هادی صادقی بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار