۴هزار و ۷۰۰ نفراز آغاز امسال در خراسان جنوبی از نعمت سواد بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۵۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 28 December 2015

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ ۴ هزار و ۷۰۰ نفراز آغاز امسال در خراسان جنوبی از نعمت سواد بهره مند شدند.معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : از این تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در دوره سوادآموزی ،هزار نفر در دوره تحکیم و هزار نفر در دوره انتقال آموزش دیدند .

جعفری، رده سنی ۱۰ تا ۴۹ سال را گروه هدف سوادآموزی اعلام کرد و افزود : از آغاز امسال هزار و ۵۰۰ نفر از اولیاء بیسواد و کم سواد دانش آموزان نیز در استان شناسایی و آموزش دیدند .

وی با اشاره به اجرای طرح چهره به چهره سواد آموزی افزود :در این طرح آموزش و پرورش برای آموزش هر فرد در دوره سوادآموزی ۷۱۰ هزار تومان ،دوره تحکیم ۱۲۰ هزار تومان و در دوره انتقال ۸۰۰ هزار تومان پاداش می دهد . جعفری خراسان جنوبی را در شمار استانهای دارای شاخص بالای باسوادی دانست و گفت : هم اکنون حدود هزار نفر برای آموزش به افراد بیسواد و کم سواد با آموزش و پرورش خراسان جنوبی همکاری می کنند. معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: هنوز حدود ۸ هزار نفراز گروه هدف، در خراسان جنوبی بیسواد یا کم سوادند که برای آموزش به آنها، نیاز به عزم همگانی است .

وی گفت: پارسال نیز بیش از ۵ هزار نفر در خراسان جنوبی سواد آموختند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار