گزارش های دریافتی تابناک ازروابط عمومی ها:
سایر خبرها: مدیرکل اموراستان‌های وزارت ارشاد: فیلم وعکسهای منتشره درخصوص اپرای عاشورا،شیطنت رسانه ای بود/ علت عدم افتتاح وراه اندازی مجتمع فرهنگی- هنری فردوس کمبوداعتبارات اعلام شد/ تخصیص سی میلیاردریال اعتباربرای احداث انبارهای مرزی وتوسعه وتجهیزساختمانهای گمرک ماهیرود
کد خبر: ۱۲۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 01 November 2015

انتخابات مجلس خبرگان رهبري همزمان با انتخابات مجلس دهم از ۲۰ آذرماه سالجاري همزمان باانتشارآگهي تاريخ شروع ومحل ثبت نام وشرايط آن آغازخواهدشد

معاون سياسي،امنيتي واجتماعي استانداري خراسان جنوبي درسومين جلسه كميته اطلاع رساني ستادانتخابات استان اعلام کرد: در انتخابات پیش رو بايدزمينه فعاليت انتخاباتي كليه گروههاوسلايق سياسي پذيرفته شده نظام ،درعرصه رقابتهاي انتخاباتي واطلاع رساني درخصوص برنامه هاواقدامات موردنظر آنها فراهم شود.

محمدحسيني معاون استاندار تاکید کرد: شرايط ايران در سطح منطقه و دنيا شرايط خاص وحساسي است از اينرو انسجام دروني و حفظ وحدت از مهمترين اهدافي است كه در اين زمينه از سوي دست اندركاران امر بايد دنبال شود.حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي نقش مهمي در ارتقاي امنيت ملي كشور دارد

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي ،محمد حسيني با بيان اينكه هرچه به زمان برگزاري انتخابات نزديك تر

مي شويم اطلاع رساني نيز در بعد كمي و كيفي توسعه خواهد يافت ادامه داد: تسهيل حضور مردم در پاي صندوق هاي راي از جمله مهمترين اموري است كه در اين زمينه بايد مورد توجه قرار گيرد.

رئيس ستاد انتخابات استان، ضمن تاكيد بر برگزاري جلسات كارشناسي در اين زمينه گفت: حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي نقش مستقيم و بي بديلي در ارتقاي امنيت ملي كشور در شرايط خاص امروز خاورميانه خواهد داشت كه اين مهم بايد از سوي كارشناسان و دست اندركاران امر بايد براي مردم تبيين شود.

حسيني ، يادآورشد: بايد با اقدامات مناسب ، كانديداها و هواداران آنها به سمت قانون گرايي و رعايت قوانين و مقررات انتخاباتي حركت كنند.

وي با بيان اينكه نبايد از سازمان هاي مردم نهاد استفاده هاي سياسي صورت گيرد ، گفت: در موضوع اطلاع رساني نيز بايد اقدامات به گونه اي باشد تا فضاي نشاط و نيز اميدبخشي نسبت به آينده در جامعه تزريق شود.

وي به برنامه زمان بندي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و افزود: اين انتخابات از ۲۸ ارديبهشمت ماه سال جاري با اعلام رسمي تاريخ ثبت نام از داوطلبين نمايندگي مجلس شوراي اسلامي از طريق رسانه هاي گروهي آغاز شده است.

وي به زمان شروع انتخابات مجلس خبرگان رهبري اشاره كرد و ادامه داد: اين انتخابات نيز از ۲۰ آذر ماه سال جاري همزمان با انتشار آگهي تاريخ شروع و محل ثبت نام و شرايط آن آغاز خواهد شد.

* قانون گرايي ، امانتداري و هماهنگي و همدلي از جمله مهمترين اصول اخلاق انتخاباتي است.

مديركل روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي نيز در اين جلسه ضمن بيان اهميت موضوع انتخابات در كشور گفت: قانون مداري در برگزاري انتخابات همواره مورد تاكيد امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري و همچنين رياست محترم جمهوري و مسئولين در سطوح مختلف است كه بايد از سوي همه دست اندركاران امر مورد توجه جدي قرار گيرد.

محمدعلي ايماني، با اشاره به تشكيل ستاد انتخابات استان، گفت: تاكنون چندين جلسه كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان برگزار شده و تصميمات خوبي نيز در اين زمينه اتخاذ شده كه اميدواريم با اجرايي شدن اين تصميمات شاهد گرم شدن هر چه بيشتر تنور انتخابات در روزهاي آينده باشيم.

وي با اشاره به منشور اصول و ارزش هاي اخلاقي انتخابات گفت: در اين منشور اصول و موارد مهمي در بعد اهميت انتخابات ، اخلاق مداري در انتخابات ، اصول حاكم بر انتخابات و آيين رفتار اخلاقي در انتخابات مورد توجه و تاكيد قرار گرفته است كه بسيار مهم و حائز اهميت است.

وي با بيان اينكه حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي مهمترين هدف در برگزاري انتخابات است، گفت: قانون گرايي ، امانتداري ، پاسخگويي ، هماهنگي و همدلي ، رقابت هاي سالم انتخاباتي، مردم سالاري ديني ، حفظ منابع ، احترام به انتخاب مردم، ترويج اصول و اخلاق انتخاباتي و بكارگيري ادبياتي اميدآفرين در جامعه از جمله مهمترين مواردي است كه در اين منشور مورد توجه قرار گرفته است.

اين گزارش حاكيست، در اين جلسه هر يك از اعضاي اين كميته به ارائه نقطه نظرات ،ديدگاه ها و پيشنهادات خود در اين زمينه پرداختند.

مدیرکل اموراستان‌های وزارت ارشاد:

فیلم وعکسهای منتشره درخصوص اپرای عاشورا، شیطنت رسانه ای بود

هیچ گونه مجوز تک خوانی بانوان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر نشده و نخواهد شد

محمدمهدی احمدی در دیدار با امام جمعه شهرستان فردوس بیان داشت: هیچ گونه مجوز تک خوانی بانوان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر نشده و نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛دراین دیدار حجت السلام و المسلمین بابایی امام جمعه شهرستان فردوس در مورد فضای فرهنگی شهرستان فردوس نکاتی را ارایه داد و خواستار تقسیم مساوی بودجه های فرهنگی و برابری بین مرکز نشینان و استان ها و شهرستان ها شد.

حجت الاسلام بابایی در ادامه درخصوص اجرای تک خوانی زن در اپرای عاشورا در تالار وحدت ابراز ناراحتی نمود و سپس درخصوص مسایل کلان فرهنگی کشور توضیحاتی را مدیر کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه نمود.

درادامه محمد مهدی احمدی،مدیر کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی سلامتی روز افزون برای امام جمعه شهرستان از توجه و نقد موشکافانه امام جمعه فردوس نسبت به مسائل فرهنگی شهر و استان قدردانی کرد.

احمدی قاطعانه ابراز داشت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون هیچ گونه مجوزی برای تک خوانی بانوان صادر نکرده و نخواهد کرد و فیلم و عکس های منتشر شده در خصوص اپرای عاشورا را یک شیطنت رسانه ای عنوان کرد و تصریح کرد:کاملا مشخص است که فیلم از پشت صحنه و مرحله تمرین برداشت شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:کلیه برنامه های ملی ،علاوه برحراست تالار محراب نیز توسط شخص وزیر به همراه معاونین وی نظارت کامل شده و جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.

وی درپایان برای همه مراجع و علمای اسلام از خداوند منان طول عمر را خواستار شد و یادآور شد که وزارت فرهنگ و ارشاد با علما و مراجع تهران و قم و سراسر کشور رابطه ای صمیمانه ای دارد و نظرات کارشناسی ایشان را در تصمیم گیری ها اعمال می نماید.

گفتنی است؛دراین دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،شهردار و فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ،مدیر کل امور استان‌های وزارتفرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

علت عدم افتتاح وراه اندازی مجتمع فرهنگی –هنری فردوس کمبود اعتبارات اعلام شد

در سفر یک روزه مدیر کل اموراستان های وزارت ارشاد اسلامی به فردوس اعلام شداین مجتمع در دهه فجرامسال افتتاح خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛بازدید مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی -هنری در حال ساخت فردوس یک ساعت ادامه داشت.وی همچنین از مجتمع فرهنگی هنری آزادگان که نیمه تمام و در حال ساخت می باشد بازدید کرد.

دراین بازدید که با حضور محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی ،فرماندار و شهردار فردوس و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از تمامی بخشهای مجتمع از جمله سالن آمفی تئاتر ساختمان اداری،گالری،کتابخانه تخصصی آن بازدید و در جریان کاستی ها و نواقص و علل عدم افتتاح و راه اندازی ای مجتمع قرار گرفت .

احمدی از طولانی شدن پروژه و کندی پیشرفت ساخت ابراز نارضایتی کرد وبا توجه به تصویب افزوده شدن اعتبارات فرهنگی مذهبی در ماده 180 امکان استفاده در پروژه های فرهنگی قول مساعد جهت پیگیری این امر راداد.

وی در پایان تخصیص اعتبار مذکور را از طرف مسئولین شهرستان و استان تاکید کرد و گفت : انشاء الله دهه فجر امسال شاهد افتتاحیه این مجتمع در شهرستان فردوس باشیم .

تخصیص سی میلیاردریال اعتباربرای احداث انبارهای مرزی وتوسعه وتجهیزساختمانهای گمرک ماهیرود

روابط عمومی گمرک خراسان جنوبی اعلام کرد: در جریان سفر معاوناول ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی، ريیس گمرک ایران نیز به همراه مدیران کل محترم حوزه ریاست کل، دفتر صادرات، دفتر فن آوری اطلاعات و امور اداری و رفاه،از گمرک مرزی ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه مرزی بازدید کرده و30000000000 ریال ( سی میلیارد ریال) اعتبار برای احداث انبارهای مرزی و توسعه و تجهیز ساختمانهای مورد نیاز گمرک ماهیرود تخصیص داده است.

بنا به این گزارش، در این سفر دکترکرباسیان رییس کل گمرک ایران همچنین با اهدای یکدستگاه مینی بوس مناسب و مجهزجهت ایاب و ذهاب کارکنان گمرک ماهیرود و اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به گمرک ماهیرود موافقت کرد و در ادامه چند پروژه از جمله 21 واحد مسکونی سازمانی در شهرستان سربیشه و بخش درح و همچنین سامانه جامع امور گمرکی و اظهار از راه دور در گمرک مستقر در بازارچه مرزی ماهیرود را بعنوان اولین بازارچه کشور مجهز به این سیستم، افتتاح کرد.

رییس کل گمرک ایران همچنین با شرکت در جلسه ای با حضور همکاران گمرکی و فرماندار سربیشه و مسئولان محلی، اقدامات انجام شده در گمرک و پایانه مرزی ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه مرزی ماهیرود را قابل تقدیر دانست و ضمن تشکر از مدیر کل گمرک استان و رییسگمرک ماهیرود و مدیر پایانه مرزی و فرماندهی مرزبانی ، در برطرف کردن برخی کمبودهای جزئی باقی مانده قول مساعد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار