فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی با مرزبانی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ 02 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار حسن شجاعی نسب، امروز ۱۴ فروردین در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی سربیشه اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در محور‌های فرعی این شهرستان دریافت کردند که موضوع را بررسی و در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه با همکاری مشترک مرزبانی استان خراسان جنوبی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان سربیشه ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و به راکبان آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده پلیس از محل متواری شده که ماموران موتورسیکلت‌های حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات و شگرد‌های پلیسی آنان را متوقف کردند و راکبان با رها کردن موتورسیکلت سریعا متواری شده که سریعا یک متهم توسط پلیس دستگیر شد.

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که ماموران در بازرسی از موتورسیکلت‌های متوقف شده، ۲۳۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند؛ تصریح کرد: در این زمینه ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و در چارچوب قانون با قاچاقچیان موادمخدر برخورد می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

برچسب ها: خراسان جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار