فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: تفکر بسیج چشم طمع دشمنان انقلاب را کور کرده و تا بسیج وجود دارد دشمنان توان رویارویی با نظام را نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 10 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، سرهنگ احمد حسنوند امروز، ۲۰ اسفندماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره مالک اشتر شهرستان بروجرد که در سالن اجتماعات کانون بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر برای تجلیل از خدمات بسیجیان به اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و امنیتی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۷۷ نفر از بسیجیان خواهر و برادر در سومین جشنواره مالک اشتر شهرستان بروجرد مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: امامین انقلاب از بسیجیان به عنوان مالک اشتر نام برده‌اند، مالک اشتر از بزرگان و از یاران باوفای امیرالمومنین (ع) بود که شهادت او دوستان اسلام را ناراحت و دشمنان را خوشحال کرد.

وی تصریح کرد: بسیجیان به خوشنامی و گمنامی مشهور هستند و خداوند اجر معنوی مجاهدت‌های آنان را خواهد داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: بسیج شهرستان در همه عرصه‌های فرهنگی و هنری، ورزشی و اجتماعی و امنیتی رتبه برتر استان را کسب کرده است.

وی اظهار کرد: بسیجیان در همه عرصه‌های عمرانی، آموزشی، پزشکی و درمانی خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: امروز هر جای کشور نیاز به کمک داشته باشد، بسیجیان به میدان آمده و در هر صحنه‌ای که وارد شدند، کار را تمام کرده‌اند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار