فرمانده سپاه لرستان گفت: برای استفاده از استعداد‌های موجود در استان باید ظرفیت‌های دولت پای‌کار بیاید.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 23 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار نعمت اله باقری امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد قدرتی پوشالی داشت و به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.

وی خاطرنشان کرد: این سبقه که رژیم اشغالگر صهیونیستی برای خودش از شکست ناپذیری و حمله نکردن هیچ کشوری به آن برای خود درست کرده بود، در این عملیات در هم شکست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت، انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبودند و ندای لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

وی ادامه داد: در این دولت اتفاقات خوبی در این استان افتاده است، شاید اقدامات در حد ظرفیت‌های استان صورت نگرفته، اما می‌توان گفت اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه لرستان تصریح کرد: در حوزه سازندگی سپاه از جمله سازمان‌ها و ارگان‌هایی است که می‌تواند در تعامل با دولت کار کند و به دولت کمک کند.

سردار باقری ادامه داد: در حوزه اشتعال‌زایی و وام‌های تبصره ۱۶ و ۱۸ در دولت قبل عدد ما صفر بود و در این دولت در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۲۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان وام‌های اشتغال‌زایی در حوزه تبصره ۱۸ اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تولید و اشتغال، افزود: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

فرمانده سپاه لرستان اظهار کرد: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

سردار باقری اضافه کرد: برای نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ مورد با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان در سطح استان ایجاد شده که آماده افتتاح است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست‌نخورده باقی‌مانده، اما به‌اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در استان باید ظرفیت‌های دولت پای‌کار بیاید، در غیر این صورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار