حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر گفت: مردم در انتخابات هفته گذشته حماسه آفریدند و دشمن تمام توان تبلیغاتی را به کار گرفت تا مشارکت را کم کند، ولی این حضور آگاهانه مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 08 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: منتخبین انتخابات خدا را فراموش نکنند، این مسئولیت سنگینی است و نماینده باید بداند در روز قیامت از او سوال می‌شود که حق مردمی که به او اعتماد کرده چه بوده است لذا باید در جلسات مجلس حضور داشته باشند و مشکلات مردم را شناسایی کنند.
وی تصریح کرد: منتخبین مجلس شورای اسلامی باید در میان مردم باشید و در نظارت قانون توجه ویژه‌ای داشته باشند تا پس از چهار سال بتوانند سربلند باشند.
حجت‌الاسلام شمسی‌فر با اشاره به هفته شهدا، عنوان کرد: ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و مسئولان قدر این فرصت را بدانند و در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند.
وی ماه رمضان را فرصتی برای عبادت عنوان کرد و گفت: عبادت در ماه خدا اجر و پاداش بسیار زیادی دارد حتی نفس کشیدن هم ثواب دارد و فرصتی برای استجابت دعا است و با آمادگی به استقبال رمضان برویم.
امام جمعه موقت خرم‌آباد خاطرنشان کرد: فقرا و نیازمندان در ماه رمضان فراموش نشوند و تلاش کنیم تا بتوانیم گره از مشکلات افراد گرفتار باز کنیم.
حجت‌الاسلام شسمی‌فر اظهار کرد: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند و افراد بی‌گناهی را در نوار غزه در محاصره قرار دادند، ننگ بر کسانی که این مردم مظلوم جلوی چشم آن‌ها زجر می‌کشند، ولی دم از انسانیت می‌زنند و آن‌ها آزادی غربی را به نمایش گذاشتند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار