این فرمول بر اساس نظرسنجی از ۲۰۰۰ نفر به دست آمده که امتیاز خواستگاری (S) را از ۱۰۰ محاسبه می‌کند که ۱۰۰ نزدیک‌ترین رقم به «بله» است. دکتر تام کرافورد ریاضیدان دانشگاه آکسفورد معتقد است که روش او می‌تواند شانس «بله» شنیدن پس از درخواست ازدواج را افزایش دهد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 20 February 2024

 

فرمول پیشنهادی یک ریاضیدان برای خواستگاری موفق و شنیدن پاسخ مثبت (عصرایران)«تابناک با تو» - این فرمول بر اساس نظرسنجی از ۲۰۰۰ نفر به دست آمده که امتیاز خواستگاری (S) را از ۱۰۰ محاسبه می‌کند که ۱۰۰ نزدیک‌ترین رقم به «بله» است.

دکتر تام کرافورد ریاضیدان دانشگاه آکسفورد معتقد است که روش او می‌تواند شانس «بله» شنیدن پس از درخواست ازدواج را افزایش دهد.

این فرمول بر اساس نظرسنجی از ۲۰۰۰ نفر به دست آمده که امتیاز خواستگاری (S) را از ۱۰۰ محاسبه می‌کند که ۱۰۰ نزدیک‌ترین رقم به «بله» است.

در این میان چهار عامل کلیدی برای به حداکثر رساندن امتیاز پیشنهاد ازدواج در خانه وجود دارد؛ زمان صرف غذا (M)، زمان پیشنهاد ازدواج (T)، میزان برنامه‌ریزی (P) و هزینه حلقه ازدواج (C).

پنجمین متغیر (B) است که بر اساس حوادث غیر قابل پیش‌بینی است که در طول یک شب عاشقانه ممکن است رخ دهد و بین ۵۰- تا ۲۵ امتیاز دارد.

فرمول پیشنهادی یک ریاضیدان برای خواستگاری موفق و شنیدن پاسخ مثبت (عصرایران)

بر اساس پاسخ‌های به‌دست‌آمده از نظرسنجی، دکتر کرافورد توصیه می‌کند که وعده غذایی را در ساعت ۸:۰۶ شب شروع کنید و پیشنهاد ازدواج را بعد از غذای اصلی، اما قبل از دسر مطرح کنید.

مطلوب‌ترین مبلغ برای خرید حلقه نامزدی، معادل دو ماه و نیم حقوق شماست و لازم است ۶۸ روز برای خواستگاری‌تان برنامه‌ریزی کنید. با این حال جالب بود که بیش از یک‌چهارم از پاسخ‌دهندگان ادعا کردند به قیمت حلقه خود اهمیتی نمی‌دهند و از هر چیزی که شریک زندگی‌شان توان پرداخت آن را داشته باشد راضی خواهند بود.

افرادی که به دنبال موفقیت بیشتر هستند می‌توانند شانس خود را با ارائه یک سخنرانی صمیمانه (۸ امتیاز مثبت)، ایجاد محیطی رمانتیک با نورپردازی و گل (۷ امتیاز مثبت) و پخش یک موسیقی مناسب (۵ امتیاز مثبت) افزایش دهند.

از مواردی که امتیاز منفی دارند نیز می‌توان به چک کردن گوشی موبایل (۲۰ امتیاز منفی)، روشن بودن تلویزیون در پس‌زمینه (۱۴ امتیاز منفی)، سوزاندن غذا (۱۰ امتیاز منفی) و بودن بچه‌ها در خانه (۶ امتیاز منفی) اشاره کرد.

منبع: عصرایران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار