رئیس امور قراردادهای شرکت پالایش گاز ایلام گفت : در آینده نزدیک شرکت بازرگانی گاز ایران، متولی فروش داخلی گوگرد تولیدی شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران به صورت متمرکز خواهد بود و با مجموعه اقدامات انجام شده در این پالایشگاه، درآمد فروش گوگرد سال جاری نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 26 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ شیرخانی اظهار داشت : مهمترین برنامه واحد فروش شرکت، ارتقا جایگاه گوگرد تولیدی در سطح بازارهای داخلی است که به یقین باعث افزایش درآمد، ارزش افزوده بیشتر، شکوفایی منطقه و اشتغال زایی در صنعت حمل و نقل و گردش مالی قابل توجهی در استان ایلام خواهد شد.

وی افزود : گوگرد در صنایع مختلف همچون تولید اسید سولفوریک، صنعت ساخت مبلمان، تهیه کودها، تهیه قارچ کش ها و آفت کش ها، نگهداری مواد غذایی، داروسازی و سایر مصارف صنعتی مصرف داشته و کاربرد آن روز به روز بیشتر می شود.

شیرخانی ادامه داد : در سال گذشته با پیگیری های انجام شده و تشکیل جلسات متعدد کارشناسی در سطح وزارت نفت، دستورالعمل جامع نرخ گذاری و عرضه گوگرد تدوین و به کلیه تولید کنندگان اعم از شرکت های پالایش نفت و گاز دولتی و خصوصی محصول ابلاغ شده است.

وی  با بیان اینکه مطابق این دستورالعمل، تمامی تولیدکنندگان گوگرد مکلف به عرضه از طریق بورس کالا هستند، تصریح کرد: این امر منجر به شفاف سازی روند معامله و کشف قیمت به شیوه رقابت بین خریداران می شود، خوشبختانه از ۲ سال گذشته تاکنون در این شرکت، فروش محصولات تنها از طریق بورس کالا انجام می گردد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار