مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: همایش پیاده روی کارکنان این شرکت بمناسبت روز زمین پاک، با عنوان”مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین” برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 22 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز در این همایش اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای ملی و تک تک آحاد مختلف مردم است همه می بایست در برابر آن مسئولیت پذیر باشند.

وی افزود: با توجه به اهمیت محیط زیست سالم در زندگی امروزی، مباحث مربوط به محیط زیست همواره مورد توجه مسئولان شرکت گاز استان بوده و در تمامی زمینه های کاری خود این مسئله مهم در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در این راستا شرکت گاز استان ایلام اقداماتی نظیر استقرار و بروزرسانی سیستم‌های مدیریت زیست محیطی ISO14001:2015 و اخذ گواهینامه HSE-MS مدیریت کامل پسماندها بر اساس قانون مدیریت پسماند و ضوابط و روش های مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی و ویژه در وزارت نفت، اخذ گواهینامه مدیریت پسماند از سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌ها و رعایت قوانین و استانداردهای محیط زیست صورت گرفته است.

کشاورز تصریح کرد: این مجموعه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ترویج فرهنگ و حس مسئولیت پذیری  نسبت به محیط زیست در کارکنان، این چنین همایش‌هایی مشارکت می‌ کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت  گاز استان ایلام در طول سال گذشته بعنوان واحد خدماتی سبز کشور معرفی شده است، تأکید کرد: طبیعت عاری از آلایندگی پساب و پسماند باعث همبستگی و وحدت در بین آیندگان می شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار