امام جمعه موقت بیرجند گفت: مستکبران همواره برای رسیدن به اهداف خود از مثلث شوم داخلی انسان‌های منافق، متحجران خشک مغز و انسان‌های دنیاپرست و غرب‌زده استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 12 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز یمن پنجه در پنجه آمریکا برای دفاع از مظلومان فلسطین می‌جنگند و مایه افتخار شده است

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ ناب توحیدی را ابتدا در وجود خودمان تثبیت کنیم و در جامعه حاکم شود ریشه ظلم خشکانده خواهد شد، افزود: ملت ایران با فرهنگ توحیدی و عدالت و معنویت توانست از زیربار ٢۵٠٠ سال استبداد شاهنشاهی خارج شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ توحیدی انسان‌ساز و ظلم‌ستیز است، تصریح کرد:، اما دشمن و در رأس آن امریکا و اسرائیل غاصب نمی‌توانند این فرهنگ را تحمل کنند و ۴۵ سال است که از این فرهنگ توحیدی سیلی خوردند.

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: در طول تاریخ نشان داده شده که وقتی انبیاء حقایق را برای مردم تبیین کردند کفار بیرون رانده شدند.

حجت الاسلام مختاری خاطرنشان کرد:، اما مستکبران همواره برای رسیدن به اهداف خود از مثلث شوم داخلی انسان‌های منافق، متحجران خشک مغز و انسان‌های دنیاپرست و غرب‌زده استفاده می‌کند که باید مراقب این مثلث شوم باشیم.

وی گفت: داعشی‌های خارجی و داخلی همان خوارج زمان هستند که زن و بچه بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه موقت بیرجند با هشدار نسبت به غرب‌زدگان و دنیاپرستان داخلی که در جنگ نرم و انتخابات‌ها به دنبال نفوذ هستند، افزود: این‌ها به دنبال کشتن معرفت و ایمان ما و فتنه فرهنگی در جامعه هستند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمن در طول ۴۵ سال تنها نقطه ضعف ما را در انتخابات‌ها و نفوذ آدم‌های بزدل و غرب‌زده دیده است، گفت: امروز باید حواسمان به این آفتاب‌پرستان متنوع باشد که روزی به نام سبز، بنفش، اصلاح‌طلب امریکایی و اعتدال می‌آیند و کشور را معطل و رشد کشور را متوقف می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه ایران اسلامی و پیشرفت آن در ابعاد مختلف دنیا را متحیر کرده است، تأکید کرد: بُرد منطقی ایران تا عراق و سوریه و یمن رفته است و با دهه شصت قابل مقایسه نیست و برای ما شرایط امروز راحت‌تر از دهه ۶٠ است، اما برای افراد غرب زده کار سخت‌تر است، چون امروز باطن دنیازده خود را آشکار کردند و مردم دیگر در انتخابات‌ها از سوراخ مار‌های رنگارنگ دوباره گزیده نخواهند شد.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه تصریح کرد: باید روزنه‌ای که دشمنان امید بسته تا فتنه‌گری کنند را با هوشیاری، بصیرت و انتخاب اصلح ببنیدیم؛ بنابراین گزارش، با توجه به حمله نظامی آمریکایی -انگلیسی در بامداد امروز و بمباران نقاطی از کشور دوست و برادر یمن، امروز جمعه ۲۲ دی ماه در بین الصلاتین، مردم انقلابی خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور، با شعار‌های کوبنده خویش، انزجار عمیق خود را نشان داده و تجاوز آشکار آمریکا، انگلیس و دیگر حامیان آنان به کشور یمن را محکوم کردند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار