کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: به تدریج از فردا تا چهارشنبه روند تغییرات دما در استان افزایشی است و انتظار داریم از شدت سرما و یخبندان شبانه در منطقه کاسته شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 08 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اظهارداشت: همان طور که انتظار می‌رفت صبح امروز سرما و یخبندان در منطقه تشدید شد و فراگیر بود.

وی با بیان اینکه صبح امروز کمینه دما در قاین به منفی ۷ درجه سلسیوس رسیدافزود: همچنین صبح امروز کمینه دما در بیرجند، سربیشه و خضری منفی ۶ درجه، علی آباد زارعین منفی ۵ درجه، سرایان و بشرویه منفی ۳ درجه، خوسف، زهان، اسدیه و فردوس منفی ۲ درجه و دهسلم حتی به یک درجه زیر صفر رسیده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه مطابق با الگوی نقشه‌ها امروز شرایط جوی در استان پایدار است، گفت: از اواخر امشب تا پایان هفته جاری به تناوب افزایش ابر در استان انتظار می‌رود.

نخعی بیان داشت: به تدریج از فردا تا چهارشنبه روند تغییرات دما در استان افزایشی بوده و انتظار داریم از شدت سرما و یخبندان شبانه در منطقه کاسته شود.

وی اضافه کرد: در شب و روز گذشته قاین با کمینه دمای منفی هفت درجه سردترین شهر و دهسلم با بیشینه دمای ۱۹ درجه گرمترین ایستگاه استان بود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: تغییرات دما در این مدت در مرکز استان بین منفی شش درجه و ۱۰ درجه سلسیوس ثبت شد.

نخعی خاطرنشان کرد: در شب و روز گذشته بارش کمتر از یک میلی متر حتی به صورت تگرگ در اسدیه ثبت و همچنین در زهان و حاجی آباد زیرکوه در حد بارش ناچیز گزارش شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار