با پیگیری‌های استاندار و اداره کل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی یک پرواز فوق العاده بامداد سه شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با پیگیری‌های استاندار و این اداره کل یک پرواز فوق العاده بامداد سه شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار شد.

پرواز هواپیمایی پارس ایر سه شنبه بامداد ساعت ۰۲:۰۰ از تهران آغاز و ساعت ۰۳:۱۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۰۴:۰۰ بیرجند را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.

همچنین با اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی، پرواز دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی اروان به دلیل کمبود ناوگان فعلا ابطال است و پرواز بیرجند - مشهد -بیرجند هواپیمایی ایران ایر در تاریخ‌های ۱۳ و ۲۰ دیماه نیز به دلیل کمبود ناوگان ابطال شده، اما پرواز روز چهارشنبه هواپیمایی یاد شده در مسیر تهران - بیرجند - تهران از چهارشنبه هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.

هواپیمایی پارس ایر پرواز روز چهارشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران ابطال شده، اما پرواز روز شنبه هفته آینده این ایرلاین که ابطال شده بود مجدد برقرار شده است.

هواپیمایی ماهان نیز پرواز روز‌های سه شنبه خود را در مسیر تهران - بیرجند - تهران در آذرماه ابطال کرده که پرواز روز سه شنبه هواپیمایی یاد شده از هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است؛ بنابراین گزارش، طبق پیگیری‌های صورت گرفته توسط این اداره کل مقرر شد یک پرواز در مسیر تهران -بیرجند - تهران توسط هواپیمایی ایرتور از سوم دیماه برقرار شود که به دلیل عدم بازگشت هواپیمای شرکت یاد شده از چک فنی در تاریخ اعلام شده توسط این اداره کل، برقرار نشد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی ضمن پوزش از همشهریان بابت عدم برقراری پرواز طبق برنامه اعلام شده اعلام کرد با پیگیری‌های مجدد پرواز هواپیمایی ایرتور از یکشنبه ۱۷ دیماه به برنامه پروازی فرودگاه شهید کاوه بیرجند افزوده خواهد شد.

همچنین پرواز بوینگ ام دی شرکت هواپیمایی ایرتور ساعت ۰۶:۱۵ از تهران آغاز ساعت ۰۸:۰۰ وارد فرودگاه بیرجند و ساعت ۰۹:۰۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

بعلاوه پیگیری برای برقراری پرواز‌ها توسط استاندار و این اداره کل در حال انجام است، اما اکثر شرکت‌های هواپیمایی با کمبود ناوگان رو به رو هستند و پرواز‌های بسیاری از شهر‌های کشور به همین دلیل ابطال شده و این کمبود بلیط هواپیما در تمامی شهر‌های کشور ملموس می‌باشد و در صورت رفع کمبود ناوگان شرکت هواپیمایی اروان مشکل تهیه بلیط در مرکز استان کمتر خواهد شد که امیدواریم در هفته سوم دیماه شاهد برقراری مجدد پرواز‌های ایرلاین یاد شده باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار