رئیس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان‌جنوبی برنامه های سفر سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه به استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 30 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، افسانه ابراهیمی، رئیس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز و فردا دکتر ناصر کنعانی چافی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، مهمان خراسان جنوبی است.

وی با تأکید بر اینکه این سفر به مناسبت هفته ملی مقاومت انجام می‌شود تصریح کرد: هدف از این سفر دکتر کنعانی چافی، تبیین دستاورد‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی ادامه داد: افتتاح یادمان شهدای ترور جمهوری اسلامی ایران در محل ساختمان نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند، مهمترین برنامه این سفر است.

ابراهیمی دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار را از برنامه‌های پیش بینی شده برای این سفر عنوان کرد و یاد آور شد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دکتر کنعانی در این سفر نشستی با دانشجویان، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان هم خواهد داشت.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی با اشاره به حضور سخنگوی وزارت خارجه در شورای اداری استان گفت: نمایشگاهی از توانمندی‌های گردشگری و صنایع دستی استان هم در ساختمان نمایندگی وزارت خارجه در بیرجند پیش بینی شده که مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی با اشاره به جایگاه نمایندگی وزارت خارجه در توسعه اقتصادی خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه در معرفی و عرضه ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و ... استان در سطح بین الملل نقش بسزایی دارد.

به گفته وی بازدید از نمایشگاه توانمندی ها، تولیدات و خدمات فنی مهندسی شرکت‌های دانش بنیان استان هم از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این سفر است.

وی ابراز امید واری کرد: تسهیل در روند مراودات بین المللی خراسان جنوبی با همه کشور‌های جهان به ویژه کشور‌های همسایه از عواید این سفر باشد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار