نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهار دهه مردم ایران آزمایش شده‌اند اما حماسه ۹ دی تا نابودی کامل استکبار، کاخ سفید و آزادی قدس تکرار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 30 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عصر امروز و شامگاه امشب در اغلب نقاط خراسان جنوبی برگزار شد.

این مراسم در مرکز خراسان جنوبی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مسوولان و مردم همیشه در صحنه بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهارداشت: چهار دهه مردم ایران آزمایش شده اند اما حماسه ۹ دی تا نابودی کامل استکبار، کاخ سفید و آزادی قدس تکرار می‌شود.

وی با بیان این که مردم ایران همواره پای آرمان هایشان ایستاده اند افزود: امت با بصیرت ایران طی ۴۵ سال گذشته مقابل همه توطئه‌های استکبار ایستاد که در طول تاریخ اسلام و تشیع بی سابقه است چرا که در گذشته امتی اینچنین پای ولایت ایستادگی نکرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر امروز مقاومت فلسطین و مجاهدان یمن ایستاده اند پای درس ملت ایران نشسته اند لذا طوفان الاقصی هم فرهنگ جهاد را از مردم ما فراگرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در ادامه تصریح کرد: با وجود همه فضاسازی‌ها، ملت ایران استقامت فکری دارد و همواره در میدان مبارزه حاضر است و با مبارزه پیوسته، دشمن را عقب زده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلابی اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران به معنا واقعی ثابت کرده اند که نه اهل کوفه هستند و نه همچون جامعه دوران پیامبر(ص)، بلکه چون ایثارگران شب عاشورا همواره پای امر ولایت فقیه ایستاده اند.

حجت الاسلام  حاجی صادقی تصریح کرد: مردم ایران، ۹ دی اعلام کردند جان می‌دهند اما دین نمی‌دهند از همین جهت خشم ملت در آن روز به خاطر غیرت دینی بود چون دشمن به مقدسات حمله کرد.

 گفت: نهم دی ۸۸ حادثه ای نبود که در آن سال رخ داد و حالا خاطره آن را گرامی بداریم بلکه برخی از روزها محدود به زمان خود نیستند همچون عاشورا طلوعی بی غروب و و آغازی بی پایان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی همه اصول اسرائیل را به هم ریخت و نشان داد که قدرتی ندارند و موانع آنها هیچ کاری نمی‌کند.

وی گفت: اسرائیل چون نتوانست با حماس بجنگد به زنان و کودکان حمله کرد و با این شکستی که خوردند دنیا مقابل آنها ایستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: خون ۲۰ هزار شهید غزه هدر نرفته بلکه جبهه آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و فرانسه را در هم شکست و از نظر مردم همه اینها شکست خورده هستند.

وی همچنین با اشاره به موضوع انتخابات یادآور شد: انتخابات آینده یک جنگ بین جبهه انقلاب و استکبار است و باید نشان دهیم که با وجود همه مشکلات در برابر آمریکا مشت محکم و نابود کننده هستیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار