ماموران نیروی انتظامی نهبندان و بیرجند 4 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 27 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ ماموران نیروی انتظامی نهبندان و بیرجند ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند اظهار داشت: مأموران پاسگاه حاجی آباد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ رمضان مرادی، جانشین انتظامی نهبندان هم گفت: ماموران پاسگاه سهل آبا این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۴ سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورد‌های نفتی کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار