نماینده ولی فقیه استان مرکزی:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:اکنون رژیم موقت صهیونیستی در متزلزل‌ترین شرایط خود از زمان تاسیس غیرقانونی تاکنون قرار دارد و حمایت جامعه جهانی از غزه موجب تضعیف موقعیت رژیم اشغالگر قدس شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 27 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت اله دری نجف آبادی ،روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار داشت:حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه تقویت جبهه ضدصهیونیستی را به دنبال داشت که بدون شک این حمایت‌ها زمینه‌ساز شکست اسرائیل جنایتکار خواهد بود. 

امام جمعه اراک اظهار کرد: دفاع از مظلوم از اصول راهبردی و ماندگار انقلاب اسلامی است که اکنون به تمام جهان تسری پیدا کرده و تمام آزادیخواهان جهان فریاد حمایت از فلسطین و غزه سر می‌دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تسلیت شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی تاکید کرد: بدون شک این اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها، بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی ادامه داد: مراقبت از شخصیت‌های موثر واجب است چرا که اسرائیلی‌ها اگر بتوانند در داخل کشور ناامنی ایجاد کنند تا تمرکز ما را از غزه منحرف کنند، بدون شک دریغ نمی‌کنند و باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار بود.

امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود به حادثه پاسگاه راسک و شهادت چند تن از افسران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هر چند دولت مرکزی پاکستان از شرارت‌های اشرار در امان نیست اما باید امنیت مرزها کنترل شود و اجازه ایجاد ناامنی به اشرار نداد و در این میان نهادهای متولی کشور هم باید هوشیار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی همچنین با اشاره به هفته فرهنگی خمین، بیان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا در هفته فرهنگی خمین این شهر به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به تمام جهان معرفی شود و تمام نهادهای اجرایی در این امر مهم، مشارکت گسترده داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار