رئیس و اعضای جبهه حامیان مردم و جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان مرکزی در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی از اقدامات پلیس استان در برقراری نظم و امنیت تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ 18 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،در این دیدار که با حضور  جمعی ازمومنین، روحانیان، اساتید، فعالان فرهنگی و اجتماعی، ورزشکاران و دانشجویان برگزار گردید،عبدالرحیم علیپور رئیس جبهه حامیان مردم اظهار داشت:امروز این جمعیت آمده است که اعلام پشتیبانی و حمایت کند از پلیسی که امنیت آحاد جامعه را فراهم می‌کند و ما قدردان نیروی ارزشمند و خدوم و انقلابی هستیم و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است.

وی افزود:حمایت و پشتیبانی از پلیس در اجرای قانون وظیفه همه آحاد جامعه به شمار می‌رود و با تمام اقدامات مغرضانه، پلیس همچنان شریف و مورد اعتماد مردم است.

در ادامه فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و ابزار موجود در خدمت امنیت و آسایش آحاد جامعه است، گفت: امنیت امروز امنیت درون‌زا و مردم پایه است.

سردار رفیعی کیا گفت: افراد بصیر و صالح مایه سربلندی و افتخار جامعه و باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف متعالی تا سرمنزل مقصود هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در انتها از حضور تعدادی از افراد معتمد و حامیان طرح‌های انتظامی تجلیل کرد و گفت: وجود این افراد معتمد و حامی طرح‌های انتظامی باعث افتخار این فرماندهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار