نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مکتب غنی انقلاب اسلامی مملو از داشته‌هایی ست که فقط باید از آن بهره کافی وافی را برد و هنرمندانی انقلابی را پرورش داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 24 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز مراسم معارفه رئیس قرارگاه جهاد تبیین شهرستان بیرجند اظهارداشت: انقلاب اسلامی فرصتی است که باید از آن به معجزه تعبیر کرد.

وی ادامه داد: دنیای در حلق استکبار فرو رفته بود، اما این انقلاب اسلامی ایران بود که جامعه بشری را از حلقوم دنیای استکبار بیرون کشید.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد:، اما گویا همه منتظر هستیم که انقلاب اسلامی امور ما را اصلاح کند در حالی که حقیقت مطلب این نیست بلکه انقلاب فضایی را در جهان ایجاد کرده که می‌توان در این فضا برای بهبود خود، انسان، نسل آینده و در سطوح مختلف کار کرد.

آیت الله عبادی افزود: باید برای هر آنچه که خیر جامعه بشری در آن قرار دارد کار کنیم و انقلاب یعنی همین موضوع، چرا که نتیجه کار با اسم و واژه درست نمی‌شود بلکه هر کس به هر اندازه وسع خود باید کار کند به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با انواع دروغ‌ها و آلودگی‌ها و هر چه که بتواند برای فریب افکار عمومی کار می‌کند و این در حالی است که هر چند ما در این مکتب غنی انقلاب اسلامی همه چیز داریم استفاده لازم و کافی را نمی‌بریم، یادآور شد: باید در قالب هنر مشروع کار کرده و در این زمینه باید نیرو پرورش دهیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر این نیرو‌ها پرورش یابند، هنرمندان می‌توانند فضا را مدیریت کرده و پیام‌های اخلاقی و تمدن اسلامی و پیام انقلاب را در موقعیت‌های مناسب به جامعه برسانند.

عبادی با تأکید بر اینکه باید از وجود هنرمندان برای ایجاد فضا‌های هنر مشروع حتی در راهپیمایی‌ها استفاده کنیم، بیان داشت: باید هنرمندان را به صورت صنفی و مردمی و نه به صورت اداری ورود دهیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف آثار فاخری دارد و باید سازمان‌هایی که در این حوزه مسئولیت دارند این برنامه‌ها را رصد کرده و همه نظریه‌ها و اخباری که بیان شده و قابل بهره برداری بوده را جمع آوری و موضوعات را طبقه بندی و ذخیره سازی کنند و آن‌ها را در اختیار مبلغان قرار دهند تا حرف با ابتکار برای مردم داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مدعیان تمدن و حقوق بشر غرب گفت: اصل دموکراسی آن‌ها فریب بوده و در ریشه آن به هیچ حقی قائل نیستند، یادآور شد: حکومت مردم به مردمشان به اینجا رسید که بعد از ۷۵ سال اشغال یک کشور هنوز کشتار هزاران کودک و زن بی گناه را انجام می‌دهند و این ظالم‌ها نهایت حمایت را دارند.

عبادی با بیان اینکه مسائل اهم جهان اسلام آیا به کارشناسی نیاز ندارد و آیا لازم نیست از کارشناسی در تحلیل مسائل جهانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استفاده و راه را پیدا کنیم؟، بیان داشت: متأسفانه برای این مسائل منابع کارشناسی را به مردم معرفی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: کارشناس امین در این موضوعات وجود دارد، ولی چرا از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم و منزوی هستند؟

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بعد از این رسوایی که برای غرب به وجود آمده که به هیچ قانونی پایبند نیستند متأسفانه هنوز در ایران افرادی وجود دارند که به دنبال آن‌ها بوده و این واقعاً برای ایرانی که معجزه آفریده و هسته‌های مقاومتش نه تنها در جهان اسلام بلکه امروز در آمریکای لاتین نیز هستند ننگ است.

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: اگر مدعی انقلاب هستیم باید به آن عمل کنیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار