امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم فلسطین در اوج مظلومیت اما عزتمندانه و مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادگی و صبوری می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 22 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی با اشاره به موضوع فلسطین اظهار کرد: مردم فلسطین در اوج مظلومیت، اما عزتمندانه و مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادگی و صبوری می‌کنند.

وی ادامه داد: در سالیان گذشته جنایات استکبار با قدرت رسانه‌ای که داشتند پنهان می‌شد، اما امروز دیگر از پنهان کاری‌ها خبری نیست.

خطیب جمعه بیرجند افزود: تفکر و فرهنگ غربی و استکبار انسان را حیوان مادی و هوشمند تعریف می‌کند و زندگی را برای تنازع بقا می‌دانند لذا از چنین تفکری نباید انتظار رحم و مروت داشت و زن، زندگی و آزادی هم حاصل همین تفکر است.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد:در فرهنگ مادی، اخلاق، انصاف، تربیت و ... تعطیل است و متاسفانه دشمنان می‌خواهد این فرهنگ پوچ و مسموم را بر خانواده‌های ایرانی تحمیل کنند تا دچار فروپاشی و آسیب شوند.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز عده‌ای از چهره‌های سیاسی و افراد داخلی در خواب غفلت هستند و آثار مخرب فرهنگ منحط غربی را نمی‌بینند، اما ملت بزرگ ایران اسلامی باید هوشیار باشند و در انتخابات پیش رو به کسانی که مرعوب فرهنگ غرب هستند رأی ندهند.

حجت الاسلام مختاری تأکید کرد: ملت ایران اسلامی باید به سطحی از آگاهی و هوشیاری برسند که در انتخابات‌ها غرب‌زده‌ها را طرد کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار