در آستانه شب یلدا «سبد یلدایی» در بین خانواده‌های نیازمند انجمن حمایت زندانیان بیرجند توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 21 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مجید آذر مهری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: در آستانه شب یلدا «سبد یلدایی» در بین خانواده‌های نیازمند انجمن حمایت زندانیان بیرجند توزیع شد.

به گفته وی این سبد‌های یلدایی به همت خیرین و مردم نوعدوست توسط انجمن حمایت زندانیان بیرجند تهیه شد.

وی افزود:از ابتدای امسال ۷ هزارو ۲۷۰ سبد حمایت در مناسبت‌های مختلف با ارزش بیش از سه میلیارد تومان تهیه و توزیع شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی بیان این که در راستای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند ۶۹۷ بازدید میدانی توسط مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی، معاونین، روسای ستادی و روسای زندان‌های شهرستان نیز انجام شده افزود: در این بازدید‌ها علاوه بر اهدایی سبد حمایتی و کمک نقدی درخواست‌های خانواده‌ها نیز مورد رسیدگی قرار گرفته است.

آذرمهری با اشاره به این از ابتدای امسال ۲۱ نفر از زندانی که شرایط ستاد دیه را نداشته‌اند توسط انجمن حمایت زندانیان به کانون گرم خانواده باز گشتند.

وی تاکیدکرد: همه باید بدانند انجمن حمایت زندانیان بیرجند هیچ گونه بودجه دولتی ندارد حالا میدان برای کمک، انفاق، دست گیری و. در قالب‌های مختلف برای آحاد مردم، خیرین و.. محیا است.

در ادامه از منزل دو خانواده زندانی نیز بازدید به عمل آمد و درخواست‌های آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و با حضوررئیس اداره بهداشت و درمان زندان‌های استان از دو نفراز خانواده‌ها در محل که به دلیل بیماری و نداشتن هزینه درمانی نیز ویزیت رایگان انجام شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار