معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از رد صلاحیت ۲۵ نامزد از ۵۲۳ نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 16 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری  در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی بیان کرد: ۱۱۳ نامزد انتخاباتی استان مرکزی در انتخابات پیش رو عدم احراز شدند که بیشترین دلیل آن کمبود و با نقص مدارک بوده است.

وی ادامه داد: مدیران دولتی حتی با یک رفتار غیر مستقیم حق حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه اعضای هیات بازرسی انتخابات استان منصوب شدند، بیان کرد: دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و تنها همه تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور بکار می‌گیرد.

نظری با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای به حاشیه بردن انتخابات بکار گرفته است، افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران توسط مردم برگزار می‌شود و هیچ یک از عوامل برگزار کننده این فرآیند ملی آخرت خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشند.

وی افتخار دولت سیزدهم را اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در تمام شرایط دانست و گفت: فرآیند انتخابات هم براساس منویات معظم‌له برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار