کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: با فعالیت سامانه بارشی کماکان برای امروز تا اوایل وقت امشب به تناوب با افزایش ابر به ویژه در نیمه شرقی و قسمت‌هایی از شمال استان بارش باران انتظار می رود.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 08 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، فاطمه زارعی، کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه‌های کرند ۵، قاین و حاجی آباد ۴، فخر آباد خضری و آویز ۲، اسلامیه، زهان و نوغاب حاجی آباد یک و ایستگاه‌های درمیان، باغستان، خضری و سرایان هم کمتر از یک میلی متر بارندگی گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه مطابق با الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیشیبابی هواشناسی فعالیت سامانه بارشی در استان ادامه دارد تصریح کرد: با فعالیت این سامانه کماکان برای امروز تا اوایل وقت امشب به تناوب با افزایش ابر به ویژه در نیمه شرقی و قسمت‌هایی از شمال استان بارش باران انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی به نوسانات دمایی در استان اشاره داشت و گفت: به لحاظ دمایی با تقویت فشار در سطح زمین صبح فردا و جمعه وقوع یخبندان در مناطق سردسیر و کوهستانی به ویژه در شهرستان سربیشه قابل پیش بینی است.

زارعی بیان داشت: طی شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۳ درجه سلسیوس سردترین ایستگاه و طبس با حداکثر دمای ۲۸ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان گزارش شد.

وی با اشاره به نوسانات دمایی در مرکز استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: نوسانات دمایی در بیرجند طی شبانه روز گذشته بین ۲۰ و ۶ درجه بود.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار