محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دعوت استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ۱۲ و ۱۳ آبان به استان سفر می‌کند
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 01 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌‌جنوبی، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دعوت استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ۱۲ و ۱۳ آبان به استان سفر می‌کند.

این سفر دو روزه، به مناسبت برگزاری هفته فرهنگی استان انجام می‌شود که در آن برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه‌های فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت و ... پیش‌بینی شده است.

شرکت در شورای اداری خراسان جنوبی و بحث و تبادل نظر با مسوولان استان در خصوص مسائل و چالش‌های فرهنگی و هنری، حضور در جمع فعالان فرهنگی و هنری استان و دیدار با آثار تولید شده توسط آن‌ها در نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی هنری استان که به مناسبت هفته فرهنگی در فرهنگسرای شهر بیرجند برپا شده است از جمله برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان جنوبی است.

سخنرانی در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی استان که با حضور جمع کثیری از علاقمندان به فرهنگ و هنر و با اجرای بخش‌های مختلف هنری توسط هنرمندان استان در فضای فرهنگسرای بیرجند برگزار خواهد شد، رونمایی از آثار تولید شده توسط هنرمندان استان در حوزه‌های فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت و افتتاح خانه فرهنگ بیرجند که با زیر بنای دو هزار متر مربع و امکانات رفاهی و آموزشی مناسب به عنوان یک مرکز فرهنگی هنری در شهر بیرجند احداث شده است، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان است.

بازدید از پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی هنری شهر بیرجند و بررسی راه‌کار‌های تسریع در اتمام آن‌ها، دیدار با خانواده شهدای گرانقدر و نماینده، ولی فقیه در استان، سخنرانی در راهپیمایی ۱۳ آبان و حضور در کنار مردم خراسان جنوبی در این روز بزرگ تاریخی از دیگر برجسته‌ترین برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به خراسان جنوبی است.

این سفر نشان دهنده توجه و اهمیت دولت مردمی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان است که باعث تحولات مثبت و پایدار در این حوزه می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار