مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی گفت: 5 پروژه دیگرتوسعه ارتباطات روستایی با اعتباری بالغ بر 146 میلیارد ریال در سطح روستاهای استان اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 30 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: طی ۱۰ روز گذشته، ۵ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، در سطح استان راه اندازی و ۶ روستای استان از پوشش اینترنت همراه برخوردار شده اند.

وی افزود: ازین تعداد سایت‌های روستا‌های فورجان شهرستان بیرجند و دستگرد شهرستان درمیان، سایت‌های جدید الاحداثی هستند که پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه را در این روستا‌ها و روستای شوراب بیرجند برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: در این مدت سایت‌های تلفن همراه روستا‌های کلاته نظر و کوشکک شهرستان درمیان و شهرک امام خمینی (ره) شهرستان بشرویه نیز به تکنولوژی نسل ۴ همراه مجهز شده اند و پوشش اینترنت پرسرعت همراه در این روستا‌ها برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: با راه اندازی این سایت‌ها بیش از هزار و ۱۰۰ خانوار روستایی دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شده اند.

بهی تصریح کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی شده اند.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار