سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی جاماندگان از کنکور می‌توانند از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مدارک مورد نیاز را بارگذاری کرده و منتظر اعلام قبولی باشند.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 21 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،علی یونسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند از فردا ( سه‌شنبه) ۳۱ مردادماه جاری تا چهارم شهریورماه به سایت سازمان سنجش مراجعه، مدارک مورد نیار را بارگذاری و منتظر نتایج باشند.

وی بیان کرد: متقاضیان توجه داشته باشند در درج معدل خود اشتباه نکنند و معدل کتبی پیش‌دانشگاهی را به درستی لحاظ کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی، با بیان اینکه سقف پذیرش جاماندگان از کنکور در مرکز اراک ۲ هزار نفر است، عنوان کرد: این طرح تنها ویژه مقطع کارشناسی است و متقاضیان برای ثبت‌نام باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و یا یک مدرک فوق دیپلم باشد.

یونسی اظهار کرد: در این دانشگاه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد و این مقطع در ۱۰ رشته گرایش جذب دانشجو دارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی با بیان اینکه همه اقدامات این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ رشته در علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه در دانشگاه پیام نور استان مرکزی وجود دارد که در مرکز اراک‌ کل رشته‌ها دایر است.

یونسی بیان کرد: حدود هشت هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل دارند که بیش از ۶۰ درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: ۸۶ عضو هیات علمی و ۲۰۰ کارمند در دانشگاه پیام نور استان مرکزی به ارایه خدمات برای دانشجویان فعالیت دارند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی افزود: این دانشگاه در تمام شهرها و مراکز استان املاک مازادای ندارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی اضافه کرد: ما در استان مرکزی درصدد هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های متنوع موجود، سرآمد آموزش‌های آزاد شویم که در این راستا تاکنون دوره‌های متنوعی همچون  ICDL، نرم افزارهای کامپیوتری، آموزش ابتدایی و ... برگزار کرده و با استقبال زیاد علاقه مندان مواجه بوده‌ایم.

یونسی در ادامه عنوان کرد: یکی از الزامات دانشگاه‌ها، تولید علم توسط اعضای هیئت علمی آن دانشگاه است و معمولا دانشگاه‌ها بر اساس تعداد دستاوردهای علمی خود رتبه بندی می‌شوند که این فعالیت‌های پژوهشی در فصل‌نامه‌های علمی دارای مجوز از وزارت علوم منتشر می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار