رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان برای رفع مطالبه های مردمی در آینده ای نزدیک به استان سفر می کند.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 18 August 2023

به گزارش خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی امروز با محمد پیر علی رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با هدف برنامه ریزی و هماهنگی به منظور رفع موانع و مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش با بنیاد مستضعفان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این دیدار به صورت ویژه مشکل روستا‌های چاهک موسویه قاینات و محمدآباد زیرکوه را رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان درمیان گذاشت چرا این نقاط روستایی برای ساخت مسکن و بهره مندی بیشتر از آب و زمین در اشتغال نیاز به زمین دارند.

نماینده قاینات و زیرکوه و رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبى در مورد رهاورد این دیدار گفت: مقرر شد در آینده‌ای نزدیک رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با هدف برنامه ریزی به منظور نظارت و رسیدگی میدانی به امور، تعیین وضعیت املاک با در نظر گرفتن منافع مردم، تسریع در اهدا اسناد، همکاری جدی در تأمین زمین‌های مناسب برای احداث مسکن ارزان قیمت برای محرومان و دیگر موارد به خراسان جنوبی سفر کند.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار