استاندار مرکزی گفت:در برگزاری هفته فرهنگی خمین باید از هزینه‌های غیرضروری خودداری شود و در راستای این رویداد مهم، بیشتر از ظرفیت مردمی بهره‌گیری شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 04 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست هماهنگی هفته فرهنگی خمین در استانداری مرکزی افزود: فعالیت محتوایی گسترده در برگزاری هفته فرهنگی خمین (۲۳ تا ۳۰ دی‌ماه) مورد توجه است و متولیان امر باید به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.
وی اظهار داشت: هفته فرهنگی خمین باید جایگاه متفاوتی از هفته فرهنگی اراک و تهران داشته باشد و در شان امام خمینی(ره) باشد.
استاندار مرکزی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره در برگزاری نکوداشت‌ها بر ۲محور، یاد و پیام شخصیت تاکید دارند که این مهم در برگزاری هفته فرهنگی خمین باید مورد توجه جدی باشد.
فرماندار شهرستان خمین هم گفت: در هفته فرهنگی خمین سه بخش شامل محتوایی، جانبی و برنامه‌ای، تدارک شده است که در بخش محتوایی هر روز عصر بعد از نماز مغرب و عشا ۲ تا سه ساعت برنامه برگزار می‌شود.
حمید کمانکش افزود: بخش دوم ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی خمین شامل خدمات اجتماعی، مانند اردوهای جهادی، درمانی، سازندگی و توزیع بسته معیشتی است.
وی اظهار داشت: در بخش جانبی هفته فرهنگی خمین، برپایی نمایشگاه آثار، نامه و اشعار امام خمینی(ره) و جشنواره غذاهای محلی در نظر گرفته شده است.
فرماندار خمین ادامه داد: در برگزاری هفته فرهنگی خمین، کمیته‌هایی به شکل ملی، استانی و شهرستانی فعال شده است.
کمانکش اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ظرفیت اقامتی استان مرکزی برای هفته فرهنگی خمین در اسکان مهمانان استفاده می‌شود.
وی عنوان کرد: نشست خبری هفته فرهنگی خمین، هفته آتی در استان مرکزی برگزار و اطلاع رسانی درباره این رویداد مهم انجام می‌شود.
هفته فرهنگی خمین از ۲۳ تا ۲۹ دی‌ماه همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و امام راحل برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار