نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از پلیس به عنوان مظهر اقتدار، امنیت و صلابت جامعه یاد کرد و گفت: امروز نیرو‌های ارزشمند انتظامی در خط مقدم مقابله با جرائم و تامین کننده اصلی امنیت جامعه هستند.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 07 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با خانواده شهید "پوریا نظری" با تبریک و تسلیت شهادت وی، اظهار داشت: شهادت مقامی است که خداوند متعال تنها به بندگان ویژه و مورد عنایت خود اعطا می‌کند.

وی افزود: شهادت بالاترین و رفیع‌ترین درجاتی است که تنها برخی افراد خاص قابلیت دسترسی به آن را پیدا می‌کنند و شهید نظری هم یکی از همین مقربان و خاصان درگاه الهی بود که پس از سال‌ها خدمتگذاری برای مردم توفیق کسب آن را پیدا کرد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: با نگاهی به زندگی بسیاری از بزرگان دین متوجه می‌شویم همه آن‌ها از خداوند طلب می‌کنند که شهادت در راه حق را روزی و نصیبشان کند و خوشا به سعادت آن‌هایی که چنین توفیقی پیدا کرده و رخت شهادت را به تن می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه در‌های شهادت همواره به روی کارکنان خدوم و مجاهد پلیس باز بوده است، افزود: هر ازگاهی خبر شهادت یکی از کارکنان همین نیروی اصیل و ارزشی به گوش می‌رسد تا ثابت شود حضور در نیروی انتظامی بسیار مقدس و ارزشمند است.

وی گفت: ماموران پلیس شبانه روز تلاش می‌کنند و خود را در معرض خطر قرار می‌دهند تا مجرمان در جامعه به ناامنی نپردازند و اشرار و اراذل نتوانند امنیت جامعه را با اختلال روبرو کنند.

آیت الله علما همچنین با تقدیر از سرعت عمل پلیس در دستگیری عاملان شهادت سرگرد نظری، گفت: دستگاه قضائی باید هم در صدور و هم در اجرای حکم سرعت لازم را به خرج داده تا درس عبرتی شود برای محجرمانی که اهداف و نیات مشابه را در سر می‌پرورانند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: قطعا صدور احکام قاطعانه باعث پیشگیری از وقوع جرائم خشن اینچنینی خواهد شد و دیگر کشی جرائت نیم کند اینگونه روی مامور قانون اسلحه کشیده و تیراندازی کند.

وی در پایان بار دیگر با تسلیت شهادت سرگرد "پوریا نظری"، از مجاهدت جانفشانی وی در راه دفاع از امنیت جامعه قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار