خطیب نماز جمعه اهواز :
خطیب نمازجمعه اهواز ضمن تسلیت حادثه تاسف​ بار منا گفت: ما رژیم آل سعود را محکوم و تاکید می کنیم ملت ایران خواستار این است که دست رژیم سفاک آل​سعود از حرمین شریفین کوتاه شود
کد خبر: ۱۰۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 25 September 2015

امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته نمازجمعه اهواز با اشاره به حادثه تاسف بار برای حجاج در منا گفت: لازم بود امروز من عید سعید قربان را به شما نمازگزاران عزیز تبریک عرض کنم اما وا اسفا که باید تسلیت بگویم. واقعاً حادثه تاسف بار و تاریخی رخ داد، بیش از 1000 حاجی بیت الله الحرام کشته شدند که 131 حاجی آن از کشورما بوده است.

به گزارش تابناک خوزستان، حجه الاسلام حاجتی با انتقادات از بی کفایتی سعودی ها افزود: پرونده رژیم آل‌سعود هنوز در حمله به مردم یمن و دخالت و تجاوزات شان به سوریه مفتوح است. این خبیثان، معنای اسلام را نمی دانند و دغدغه بیت​ الله الحرام را هم ندارند و این امر از رفتار آن​ها مشهود است. آل سعود برای استکبار جهانی نوکری بیش نیست. خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: امروز  دغدغه این رژیم بی ​کفایت که توانایی میزبانی حجاج عزیز بیت​ الله الحرام را ندارد، تشکیل حکومت ​های شیعه عراق و یمن در شمال و جنوب این کشور است.

وی ضمن تسلیت حادثه تاسف​ بار منا گفت: ما رژیم آل سعود را محکوم و تاکید می کنیم ملت ایران خواستار این است که دست رژیم سفاک آل​سعود از حرمین شریفین کوتاه شود

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: امسال سال عجیبی بود، آتش گرفتن هتل، سقوط اجسام سنگین بر روی حجاج و وقوع آن فاجعه در بیت الله الحرام و حادثه دیروز، از نظر ما مشکوک هستند. 

امام جمعه موقت اهواز همچنین به موضوع مذاکرات هسته ای و برجام نیز اشاره و گفت: باید چشم​ها باز و گوش​ها شنوا باشند. رهبر معظم انقلاب چندین​ بار در فرمایشات خود از پیچ تاریخی سخن گفته​ اند که یکی از ویژگی​های آن عظمت و اقتدار ملت ایران است.

حاجتی همچنین به برجام اشاره کرد و گفت: آنچه در خصوص شرایط بعد از این توافق حایز اهمیت است این است که مواظب باشیم راه نفوذ آمریکا به کشور باز نشود.

وی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای، دولت، شورای عالی امنیت ملی و نمایندگان مجلس که درحال بررسی بند به بند برجام هستند و باید باشند، هشدار رهبری مبنی بر نفوذ آمریکا در ابعاد اقتصادی، سیاسی، امنیتی و به خصوص فرهنگی را جدی بگیرند.

وی در پایان به مناسبت ​های هفته جاری یعنی شکست حصر آبادان در پنجم مهر و سالروز حمله آمریکا به افغانستان که ثمره آن شکست آمریکا بود نیز اشاره کرد.

گزارش خبرنگار ما حاکیست امروز پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران اهوازی با برگزاری راهپیمایی، رژیم آل سعود را مسئول حوادث تلخ اخیر معرفی کردند و خواستار تجدیدنظر در عملکرد و سیاست های رژیم آل سعود شدند. نمازکزاران علیه رژیم سعودی و جنایات آنها در یمن شعارهایی سردادند.


دریافت صوت خطبه اول

دریافت صوت خطبه دوم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار