معاون عمرانی فرمانداری همدان خبر داد: شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترافیک شهرستان بررسی و تایید شد.
کد خبر: ۹۸۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 30 August 2021
معاون عمرانی فرمانداری همدان خبر داد: شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترافیک شهرستان بررسی و تایید شد.

به گزارش تابناک همدان، رضا زمانی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان گفت: شیوه نامه مدیریت حمل بار در داخل شهر همدان که توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تهیه و تنظیم گردیده بود مطرح و کلیات آن به تایید شورای ترافیک شهرستان رسید.

معاون امور عمرانی فرمانداری همدان افزود: این شیوه نامه جهت تایید نهایی به شورای همتای استان ارسال می‌گردد. 

وی یادآور شد: بر اساس ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداری‌ها موظفند حمل و نقل بار و مسافر در داخل محدوده شهر‌ها را در قالب موسسات و شرکت‌های تعاونی و یا خصوصی ساماندهی و بر آن‌ها نظارت کنند.

زمانی افزود: در این راستا این شیوه نامه توسط شهرداری همدان تهیه گردیده تا فعالیت وانت بار‌ها، کامیون‌های حمل نخاله، کامیون‌های حمل بار و... در سطح شهر بطور مطلوبتر مدیریت شود.

وی تصریح کرد: اجرای مطلوب این قانون نیاز به هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان صمت، راهداری و حمل ونقل و پلیس راهور دارد که مقرر شد در جلسات کارشناسی تعیین تکلیف شود.

معاون فرماندار همدان افزود: شیوه نامه حمل‌ونقل بار درون‌شهری با هدف بهبود وضعیت جابجایی بار، کاهش آسیب‌های احتمالی به زیر ساخت‌های خدمات شهری و رفع چالش‌های اصلی مرتبط با این بخش از ترافیک شهری انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار