شهردار ملایر از اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی در آستانه نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 15 March 2024

شهردار ملایر از اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : "مهندس فرجی" ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با تاکید بر اینکه اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی به همراه داشته باشد، اظهار کرد : استقبال از بهار جزء رویداد‌های مهم مدیریت شهری است و با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، شاهد تکاپوی مضاعف حوزه‌های مختلف فضای سبز، زیباسازی، عمران، خدمات شهری و... در جهت فضاسازی شهر در روزهای پایانی سال هستیم و در نظر داریم با سعی و تلاش همه سازمان‌ها و واحدهای مربوطه، بیش از گذشته رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی را جلب نماییم.

شهردار ملایر با اشاره به فرصت باقی‌مانده تا پایان سال بر تلاش در جهت رفع نواقص موجود و اجرای برنامه‌های متناسب با طرح استقبال از بهار تاکید کرد و بیان کرد: فضاسازی و آذین‌بندی گسترده شهر با نصب ریسه‌های الوان و پرچم‌های مناسبتی، آماده‌سازی بیش از ۱۰۰ المان مناسبتی، نوری و استندهای نوروزی، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری بوستان‌ها و بیش از ۶۰۰۰۰ متر از جداول شهر، کاشت گسترده گل‌های فصلی بنفشه، همیشه بهار و شب بو در بوستان‌ها و بلوارهای شهر، بهسازی مسجد بوستان معلم، غبارروبی کلیه مساجد بوستان‌ها و رنگ‌آمیزی و فعال‌سازی آبنماهای سطح شهر از جمله اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این شهرداری در آستانه فرارسیدن سال نو می‌باشد.

وی زیباسازی و آراستگی محیط‌های شهری را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح برشمرد و تصریح کرد: با هدف تغییر چهره شهر، ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی، بهسازی آبنمای بوستان معلم در دستور کار قرار گرفت و با تلاش بی‌وقفه نیروهای خدوم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، آبنمای ریتمیک و هارمونیک بوستان معلم در روزهای اخیر به بهره‌برداری رسید.

فرجی با تاکید بر اینکه هماهنگی ریتم آب به همراه نور در اجرای آبنمای ریتمیک می‎تواند اثری شگفت خلق کند که تاثیرپذیری آن برای مخاطب چندین برابر شود، افزود: این آبنما از یک فواره گل چهار قسمتی و یک فواره بال بسیار زیبا با نورپردازی حرفه‌ای که زیبایی این کار را دوچندان می‌کند، تشکیل شده است و تلفیق نور و آب به خصوص در شب منظره بی‌نظیر و جذابی را ایجاد می‌کند که در افزایش نشاط و شادابی اجتماعی شهروندان تاثیرگذار است.

شهردار جهان شهر ملایر در پایان مطرح کرد : ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری موجب افزایش سرزندگی شهروندان می‌شود و به همین منظور در آستانه سال نو اقدامات متعددی در برنامه‌ریزی‌های مجموعه مدیریت شهری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ لحاظ شده است که امیدواریم رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار