رئیس دانشگاه علوم پزشکی مصوبات ستاد کرونا را تشریح کرد
شروع و گسترش خیز پنجم کرونا از جنوب کشور به استان های مرکزی، وضعیت قرمز استان های همجوار سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان و قرمز شدن شهرستان نهبندان نشان دهنده این است که خیز پنجم به تدریج به خراسان جنوبی هم وارد می شود.
کد خبر: ۹۷۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 06 July 2021

دکتر "دهقانی فیروزآبادی" بر این اساس به تمهیدات ستاد استانی کرونا برای جلوگیری از شروع پیک پنجم در استان اشاره و اظهار کرد: ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی مربوط به استان های قرمز رنگ همجوار به استان و همچنین خروج پلاک های بومی از استان از جمله محدودیت هاست.
وی تداوم طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳، فراهم کردن زمینه تخلیه پارک ها و بوستان ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه توسط شهرداری از دیگر تمهیدات ستاد استانی کروناست.
وی با تاکید بر لین که طرح محدودیت هوشمند مدیریت بیماری کرونا کماکان پابرجاست، گفت: شهرهایی که تغییر رنگ می دهند، متناسب با رنگ بندی جدید، محدودیت فعالیت های شغلی در آن اعمال خواهد شد. به گفته وی در شهرستان نهبندان فقط گروه شغلی یک و در شهر های نارنجی رنگ گروه شغلی یک و دو اجازه فعالیت دارند.
دکتر دهقانی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همکاری مردم بتوان از شروع خیز پنجم در استان جلوگیری  و یا این که سرعت آن را کند کرد‌.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار