فریبرز کرمی خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: در فصل بهار مجموعا، ۹۱ هزار و ۷۲۸ اتوبوس، مینی بوس و سواری به منظور جابه‌جایی مسافران در سطح محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند که از رشد ۵۲ درصدی نسبت به سال گذشته در همین بازده زمانی را حکایت دارد.
کد خبر: ۹۷۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  فریبرز کرمی اظهار داشت: در فصل بهار مجموعا، ۹۱ هزار و ۷۲۸ اتوبوس، مینی بوس و سواری به منظور جابه‌جایی مسافران نسبت به ۳ ماهه اول سال گذشته رشد ۵۲ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در این میان، تردد ۱۱هزار اتوبوس، ۱۸ هزار مینی بوس و ۶۲ هزار سواری به ثبت رسیده است.

کرمی گفت: همچنین از ابتدای سال، ۱۵۲ هزار مسافر توسط اتوبوس، ۲۸۸ هزار مسافر به وسیله مینی‌بوس و ۱۸۰هزار مسافر با سواری جابه‌جا شده اند.

وی عنوان کرد: در این مدت مجموعا” ۶۲۰ هزار و ۳۶۳ مسافر جابه‌جا شده اند که این آمار از رشد ۲۸ درصدی حکایت دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در استان دو هزار و ۹۶۰ راننده فعالیت دارند که عموما” بیش از ۴۰ سال سن دارند.

کرمی تصریح کرد: ۱۹۵ دستگاه اتوبوس با میانگین طول عمر ده سال، ۸۵۳ دستگاه مینی بوس با میانگین عمر ۳۰ سال و ۹۱۷ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار