منوچهر فخری خبر داد:
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه گفت: همه دستگاه هاي اجرايي بايد امكانات خود را در زمان بروز بحران و حوادث پيش بيني نشده ادر اختيار مديريت بحران قرار دهند.
کد خبر: ۹۷۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه "منوچهر فخري" در جلسه ستاد پيشگيري و عمليات پاسخ به بحران استان كه به رياست استاندار كرمانشاه در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر وضعيت استان از لحاظ منابع آبي بحراني است كه در اين شرايط همه بايد به شركت آبفا استان كمك كنيم كه مشكلات مردم در اين زمينه هر چه بيشتر، كمتر شود.

وي بيان داشت: در جلسه چند روز پيش مقر شد كه تمام چاه هاي موجود در دستگاه هاي اجرايي در اختيار شركت آب و فاضلاب استان قرار گيرد و در اين زمينه هيچ دستگاه هاي نبايد از اين موضوع كوتاهي و ممانعت به عمل آورد.

وي با بيان اينكه در زمان بحران است كه توان مديران مشخص مي شود، گفت: در زمان عادي مديريت يك موضوع عادي است اما در زمان بحران است كه ميزان توان، پيگيري و جديت مديران سنجيده مي شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه افزود: ما در استان تلاش خواهيم كرد كه امكانات و اعتبارات مختلف براي رفع مشكلات مربوط به قطعي آب در كرمانشاه به شركت آب و فاضلاب استان تخصيص پيدا كند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار