مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برخورداری ۳۵ هزار و ۷۱۳ نفر از مزایای طرح ناظران سلامت تا کنون خبر داد. به گفته "رضایی" این طرح در چارچوب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری اعضای جوان و داوطلب در قالب مشارکت با شبکه بهداشت و درمان اجرا می شود. وی توضیح داد: در این طرح بازرسی از اصناف با هدف کنترل و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ آذرماه سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 02 June 2021

وی اجرای طرح ناظران سلامت را در کاهش آمار مبتلایان به کرونا اثرگذار دانست و گفت: در چارچوب این طرح نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا در مراکز اداری، تجاری و عمومی توسط تیم هایی متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار می گیرد. 
وی با اشاره به این که تا کنون ۱۵ هزار و ۹۴۱ مورد بازرسی از اماکن انجام شده است، اظهار کرد: ازآغاز اجرای این بازرسی ها ۳۵ هزار و ۷۱۳ نفر با همراهی داوطلبانه ۴ هزار و ۸۶ نفر روز از جوانان هلال احمر زیر پوشش خدمات این طرح قرار گرفته اند.
وی با بیان این که با اجرای طرح ناظران سلامت عادی‌انگاری در اماکن عمومی کاهش و روند ابتلا به کرونا هم در هفته‌های اخیر سیر نزولی داشته است، ابراز امیدواری کرد: با همراهی مردم این روند ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار