مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: جشن پیروزی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در خانه تمامی کرمانشاهیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سلمان یاوری ، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین تأکید مقام معظم رهبری به جشن انقلاب و همچنین نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر در هر خانه، خادمیاران رضوی با مشارکت مجموعه‌های استانی تصمیم به برگزاری «جشن خانگی تولد انقلاب» کردند.

وی تزئین منزل، نصب پرچم درب منازل، تهیه کیک و شیرینی خانگی را از جمله محورهای این جشن اعلام کرد و افزود: علاقمندان می توانند از ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه تصاویر خود از جشن ساده خانگی به آیدی khademyar_ksh در پیام رسان های تلگرام، ایتا، بله و سروش ارسال نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه ضمن اشاره به در نظر گرفتن جوایز نقدی برای برترین عکس‌ها، گفت: جشن خانگی تولد انقلاب به همت خادمیاران رضوی و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی هنری سپاه نبی اکرم(ص)، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و تشکل مردمی در امتداد روح‌الله در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار