متولی جدید مجموعه تفریحی گردشگری سراب نیلوفر کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در این مجموعه طی سالهای اخیر، گفت: برای رفع این مشکلات، اقدامات مناسبی انجام داده‌ایم و سراب را آماده پذیرایی از گردشگران کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۴۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 29 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عبدالعلی بیجندی، بابیان اینکه از اواخر سال گذشته مجموعه سراب نیلوفر را به مدت یکسال اجاره کرده، افزود: زمانی که این مجموعه را تحویل گرفتیم، با وضعیت بسیار نامناسب زیرساختی و به‌هم ریختگی زیادی در آن مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: عدم رسیدگی به این مجموعه طی سنوات گذشته باعث شده بود تا زیرساخت‌های آن همچون چمن‌، سنگفرش‌، آسفالت و وسایل تفریحی موجود تخریب و یا آسیب دیده باشند.

متولی جدید مجموعه سراب نیلوفر کرمانشاه اضافه کرد: باتوجه به اینکه زمان واگذاری این مجموعه همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری شد، فرصتی پیدا کردیم تا در ایام عید اقدامات اولیه را برای مرمت و بهسازی فضای مجموعه سراب نیلوفر آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: طی دو ماه گذشته که مجموعه سراب نیلوفر تعطیل بود، روشنایی آن را درست کردیم، چمن‌ها نوسازی شد، سنگفرش‌ها و آسفالت پیاده راه و پارک ساحلی مجموعه مرمت شد، پاکسازی مجموعه را انجام دادیم و یک شهربازی کوچک برای کودکان راه اندازی کردیم.

بیجندی عنوان کرد: در مجموعه سراب نیلوفر از قبل هشت قایق برای قایق سواری مردم وجود داشت که دچار فرسودگی شده بودند که طی این مدت ضمن تعمیر آنها، 12 قایق جدید دیگر را نیز به این تعداد اضافه کردیم.

وی تاکید کرد: البته با توجه به خطر قایق سواری برای نیلوفرهای آبی سراب، مانع از تردد آنها در محوطه کاشت نیلوفرها می‌شویم.

وی گفت: همچنین در این مدت قلیان سراهایی که در داخل مجموعه ایجاد شده بود را جمع کردیم و از این پس هم اجازه نمی‌دهیم قلیان سرایی در این مجموعه راه اندازی شود.

متولی جدید مجموعه سراب نیلوفر کرمانشاه بااشاره به بازگشایی این مجموعه تفریحی گردشگری از ابتدای اردیبهشت، عنوان کرد: هرچند شیوع بیماری کرونا باعث شد تا این مجموعه در اوج روزهای کاریش یعنی فروردین ماه تعطیل شود و از این بابت حدود یک میلیارد ریال متضرر شدیم، اما در تلاشیم تا برای رضایت بیشتر گردشگران اقدامات دیگری را نیز در داخل آن انجام دهیم.

وی اضافه کرد: درحال حاضر هم گردشگران در این مجموع حاضر می‌شوند، اما لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به آنها گوشزد می‌کنیم.

مجموعه تفریحی گردشگری سراب نیلوفر واقع در 14 کیلومتری شمال غربی شهر کرمانشاه موقفه دادگستری استان کرمانشاه است که ابتدای بهمن سال 1397 هم به مدت یکسال به شرکت توسعه گردشگری اجاره داده شده بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار