اسماعیل پرویزی فر در گفتگو با تابناک:
مدیر پشتیبانی امور دام گفت: در ١۵ روز گذشته حدود ١٧٠ تن مرغ مازاد بر مصرف را خریداری و در کشتارگاه های استان نگهداری می کنیم.
کد خبر: ۸۴۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 26 April 2020

اسماعیل پرویزی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مرغ مازاد بر مصرف خریداری شده باید در سالن انجماد کشتارگاه ها نگهداری شود (در سه کشتارگاه زاگرس روانسر، پرطلایی و بهاران دارای سالن انجماد هستند.) در حال حاضر با تمام قوا در حال فعالیت هستیم و در ١۵ روز اخیر ١٧٠ تن مرغ مازاد بر نیاز بازار را خریداری کرده ایم.

وی افزود: ما روزانه توان خرید ١٠٠ تن مرغ مازاد بر مصرف داریم اما با محدودیت زیرساخت و کشتارگاه رو به رو هستیم، گوشت قرمز هم در این ایام هیچگونه محدودیتی ندارد، مرغ منجمد نیز به وفور در سردخانه ها موجود است تا در صورت نیاز در بازار توزیع شود در حال حاضر قیمت مرغ پایین است و فعلا نیازی به توزیع آن در بازار نیست.

پرویزی فر تصریح کرد: گوشت قرمز به قیمت هر کیلو ٣٨ هزار تومان تحویل عامل توزیع و کیلویی ۴٢ هزار تومان بسته به نوع قطعه به فروش می رسد. روز گذشته با پیگیری های به عمل آمده از سازمان صمت قرار شد واحدهای صنفی منتخب از فروشگاه های زنجیره ایِ آماده به همکاری را انتخاب و پس از تشکیل جلسه نیاز بازار را توزیع کنیم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار