مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از نهایی شدن سند سرمایه‌گذاری استان تا حدود یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 14 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرید خلیلی ، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری یکی از اولویت‌های مهم اقتصادی استان است، اظهار کرد: در سال‌های قبل نقشه راه سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه تهیه شده بود و اکنون بنا داریم آن را به روز کنیم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است تکالیف تک تک دستگاه‌ها در زمینه جذب سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه در قالب این سند مشخص شود و همه ملزم به عمل به آن هستند.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس این سند دستگاه‌ها باید پروژه‌های خاص و اولویت‌دار خود را مشخص کرده و برنامه‌ریزی لازم برای جذب سرمایه‌گذار را از راه‌های مختلف از جمله برپایی همایش، دعوت مستقیم از سرمایه‌گذاران و... انجام دهند.

به گفته خلیلی، دستگاه‌ها در کنار تلاش برای جذب سرمایه‌گذار باید شرایط را برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذار فراهم کنند و در کنار توجه به منافع بلندمدت استان، مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذار در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه عمده پروژه‌های سرمایه‌گذاری مربوط به دستگاه‌هایی مانند صنعت، معدن و تجارت، گردشگری، کشاورزی و سایر حوزه‌ها مانند خدمات شهری و... است، یادآور شد: نقش این دستگاه‌ها در سند سرمایه‌گذاری استان بیشتر دیده شده است.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این سند به ظرفیت‌های استان و همچنین اختیارات قانونی که داریم نیز توجه شده است.

 خلیلی ابراز امیدواری کرد، این سند ظرف حدود یک ماه آینده نهایی و چاپ شود و در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار