معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از آغاز توزیع میوه شب در 70 مرکز در سطح استان کرمانشاه از امروز (24 اسفند) خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 14 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احسان باقرخانی ، با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در استان کرمانشاه از امروز (24 اسفند)، گفت: توزیع میوه در 70 مرکز انجام خواهد شد که این مراکز هم مربوط به شهر کرمانشاه و هم 13 شهرستان دیگر استان است.

وی از سهمیه هزار تنی پرتقال و 600 تنی سیب که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده یاد کرد و ادامه داد: این سهمیه از مدت‌ها قبل وارد استان شده و در سردخانه‌ها ذخیره شده بود و جوابگوی نیاز مردم استان خواهد بود.

به گفته این مسئول، قیمت مصوب هر کیلو پرتقال تامسون برای مصرف کننده 4500 تومان و سیب درختی پنج هزار تومان است.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه عاملین توزیع میوه موظف به رعایت این نرخ‌ها هستند، عنوان کرد: بازرسین سازمان صمت، اتاق اصناف و اکیپ‌های تعزیرات حکومتی در این ایام نظارت بر نحوه توزیع میوه شب عید را بر عهده دارند و با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی برخورد خواهد شد.

باقرخانی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید در تعطیلات نوروز نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بگونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در روزهای پایانی تعطیلات کمبودی برای توزیع میوه مورد نیاز مردم نداشته باشیم.

وی افزود: تعداد مراکز توزیع میوه نیز بالا است تا مردم نیازی به ماندن در صف و ازدحام نداشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار