فرزین معتمدی در گفت‌وگو با تابناک:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: عملیات نجات دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه پراو با موفقیت انجام گرفت و هم اکنون نیرو‌های امدادی در حال انتقال کوهنوردان به پایین کوه هستند.
کد خبر: ۸۰۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 21 December 2019

فرزین معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ساعت ۱۰ شب گذشته پس از تماس یکی از شهروندان با مرکز کنترل EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و اعلام گرفتاری دو کوهنورد در ارتفاعات کوه پراو، دستور اعزام دو اکیپ عملیاتی به منطقه جهت جستجو و عملیات امدادرسانی صادر شد. این عملیات تا ساعت ۳ شب ادامه که متاسفانه‌ای نتیجه‌ای در بر نداشت و منجر به پیدا شدن کوهنوردان نشد.

 

وی در ادامه با اشاره به اضافه شدن دو تیم عملیاتی دیگر به تیم‌های جستجو بیان داشت: ساعت ۷ صبح امروز دو تیم عملیاتی دیگر نیز به تیم‌های امدادرسانی اضافه شد و عملیات جستجو با ۴ تیم پیگیری شد. راس ساعت ۸ صبح تیم‌های عملیاتی موفق به رصد و کوهنوردان در منطقه‌ای صعب العبور شدند و توانستند با کوهنوردان ارتباط برقرار کنند.

 

معتمدی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون تیم‌های عملیاتی در حال درمان و انتقال کوهنوردان به پایین کوه هستند و هلی کوپتر نجات جمعیت هلال احمر نیز آماده و منتظر دریافت دستور امدادرسانی است، اما با توجه به وضع موجود، تیم‌های عملیاتی قادر به انتقال کوه نوردان به پایین کوه هستند و نیازی به استفاده از هلی کوپتر نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار