فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاه به کاهش ۴۱ درصدی وقوع سرقت در این شهرستان گفت: ۸۹ درصد سرقت‌های شهرستان نیز کشف شده است.
کد خبر: ۷۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 14 August 2015
فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاه به کاهش ۴۱ درصدی وقوع سرقت در این شهرستان گفت: ۸۹ درصد سرقت‌های شهرستان نیز کشف شده است.

به گزارش تسنیم؛سرهنگ شعبان ترک درجمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های این نهاد مبارزه جدی با سوداگران و هنجارشکنان در راستای مبارزه با مواد مخدر است که در سطح گسترده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه معتادانی که در شهرستان وضعیت مناسبی ندارند برای درمان به بازپروری استان تحویل داده می‌شوند، گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۱۷۹ کیلو و ۸۵۰ گرم موادمخدر تریاک، ۱۲ کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین و ۱۰ کیلو شیشه که البته هدف تهیه و توزیع آن در ملایر نبود توسط نیروی انتظامی ملایر کشف شده است.

ترک‌نیا با اشاره به عملکرد پلیس راهور ملایر عنوان کرد: در ۴ ماه گدشته شاهد افزایش ۱۴ درصدی اعمال قانون و جریمه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم، همچنین امسال کاهش ۴۲ درصدی تصادفات فوتی در صحنه را در ۴ ماه اول سال نسبت به سال گذشته در شهرستان داشته‌ایم.

وی با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی تصادفات فوتی براساس نظریه کارشناسی پزشکی قانونی در ملایر گفت: اعمال قانون به دلیل نداشتن کلاه ایمنی نیز به میزان ۱۴ درصد در شهرستان افزایش داشته است.

ترک نیا با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی توقیف خودروهای متخلف در ملایر تصریح کرد: ۳۰ تخته بنر به منظور استفاده از سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تهیه و در سطح شهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار پیام ترافیکی نیز از تلویزیون شهری شهرداری در راستای آشنایی شهروندان نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی پخش شده است، افزود: در حوزه پلیس اگاهی قرار گاه مبارزه با سرقت به صوت جدی پیگیری می‌شود.

ترک نیا با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصدی جرم قتل در شهرستان گفت: در شهرستان با کاهش ۴۱ درصدی وقوع سرقت رو به رو بوده و ۸۹ درصد سرقت‌های شهرستان نیز کشف شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ میلیاردتومان کالای قاچاق نیز کشف شده و به گمرک همدان تحویل شده است، اظهار داشت: در حوزه ارتقا فرهنگ حجاب و عفاف نیز دوکانکس در دریاچه کوثر و پارک سیفیه ملایر مستقر شده است.

ترک‌نیا افزود: طی ۲ هزار و ۵۲ فقره بازرسی افزایش ۱۲۱ درصدی پلمب واحدهای صنفی متخلف در زمینه‌هایی چون استفاده از مانکن‌ها در حالیکه شئونات اسلامی را رعایت نکنند را در شهرستان شاهد بوده‌ایم.

وی از برگزاری ۱۸۲ جلسه آموزش همگانی برای ۲ هزار و ۷۸ فراگیر خبر داد و گفت: با حضور یک خانم مشاور در هر کلانتری ۲۶۱ فقره طلاق به سازش کشیده شده است، همچنین ۶ نمایشگاه نیز برای افزایش سطح پیشگیری اجتماعی برگزار شده است.

ترک نیا با اشاره به همکاری ۱۲۴ شبگرد و ۱۵۰ پلیس افتخاری با پلیس در سطح شهر گفت: هر ۱۵ روز یک بار در دفتر ۱۹۷ طی دیدار مردمی مشکلات مردم پیگیر می‌شود که تا به حال در این راستا ۱۲۰ نشست و دیدار چهر به چهره برگزار شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار