رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت:‌ مبلغ ۲۷ میلیارد ریال از منابع دولتی برای پروژه های ورزشی شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۴۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ 28 May 2019

 

احمد شکراللهی روز سه شنبه به ایرنا افزود:‌ از این مبلغ؛ یک میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی رزم آور شریف آباد درنظر گرفته شد تا پس از سالها این پروژه برای ایجاد یک زمین چمن مصنوعی بزرگ، سکو، رختکن، تجهیزات و ... وارد فاز اجرایی شود.

وی اضافه کرد:‌ همچنین ۴۰۰ میلیون تومان برای احداث پیست دوومیدانی ورزشگاه آزادی تخصیص یافته است تا زیرساخت های این ورزش برای دوومیدانی کاران اردکان که در چند وقت اخیر صاحب مقام و جایگاه در مسابقات ملی و بین المللی شده اند بهبود یابد.

این مسئول با بیان اینکه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای تکمیل سالن اسکواش صدرآباد پیش بینی شده تا روند موفقیت آمیز ورزش اردکان با اضافه شدن یک رشته جدید با امکانات مناسب، ادامه یابد تصریح کرد:‌ همچنین برای بخش های تابعه شهرستان نیز اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی جهت احداث زمین چمن مصنوعی احمدآباد واریز شده است.

شکراللهی اظهارداشت :‌ مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای شروع عملیات ساخت سالن اختصاصی تنیس روی میز تخصیص یافته تا این رشته ورزشی شهرستان که در مسابقات بین المللی و پاراآسیایی درخشیده است صاحب سالن تخصصی شود.

با تخصیص این اعتبارات به پروژه های مذکور، عملیات اجرایی آن طی چند روز اخیر، آغاز شده یا در مرحله تعیین پیمانکار می باشد.

مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در60 کیلومتری شمال شهر یزد قراردارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار