مدیرکل راهداری یزد از جهش بسیار زیاد پروژه‌های راهسازی در این دولت نسبت به دولت قبل خبر داد و گفت: 75 پروژه در حوزه راهداری شهرستان تفت توسط دولت سیزدهم اجرا شده یا در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، رستگاری مدیرکل راهداری یزد در نشست خبری استاندار و مدیران استان با خبرنگاران شهرستان تفت اظهار داشت: در سال 1400 راه‌های استان به ویژه در حوزه شهرستان تفت وضعیت خوبی نداشت و در ابتدای سال 401 هم سیل سنگینی داشتیم که عملا زیرساخت‌ها را با مشکل جدی روبرو کرد.
وی افزود: با توجه به سیلی که داشتیم از کل 100 میلیارد تومان اعتباری که در اختیار راهداری داشتیم، 74 میلیارد تومان را به شهرستان تفت اختصاص دادیم تا در درجه اول نقاط حادثه خیز را رفع کنیم و علاوه بر آن به بحث روکش آسفالت هم توجه لازم را داشته باشیم.
مدیرکل راهداری یزد افزود: در دو سال گذشته 75 پروژه در شهرستان تفت داشتیم که به صورت میانگین بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اعتبار آن هم 340 میلیارد تومان است و نسبت به دوره‌های قبل رشد بسیار بسیار زیادی را نشان می‌دهد.
رستگاری تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در این دو سال صورت گرفت و تحول بسیار جدی به حساب می‌آید این است که بر خلاف سال‌های قبل که آسفالت سرد برای روکش مسیرهای روستایی استفاده می‌شد، در این دوسال آسفالت گرم مورد استفاده قرار گرفت که می‌تواند حداقل هفت سال عمر داشته باشد.
وی در ارتباط با سوال مطرح شده در زمینه تونل سخوید گفت: برای این پروژه اعتبار قابل توجه و در حدود 400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و در حال پیگیری دریافت ماده 23 آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار