مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: نیکوکارانی استان طی ۱۰ ماه امسال سه میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان استان پرداخت کردند.
کد خبر: ۷۱۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 16 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، رضا سلم‌آبادی با بیان این مطلب افزود: صدقه از اصول و موارد مهم و مورد تأکید در دین مبین اسلام است و صدقات مردمی به منظور برطرف کردن نیازها و حل مشکلات محرومان هزینه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه طی ده ماهه امسال سه میلیارد و 955 میلیون تومان صدقات در استان جمع‌آوری شده، اضافه کرد: این مقدار کمک مالی از ۱۱۰ هزار و ۱۲ صندوق کوچک خانگی، یک هزار و ۹۳۸ صندوق متوسط و سه هزار و ۱۶ صندوق بزرگ جمع‌آوری شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه مردم خراسان‌جنوبی ماهیانه ۳۹۴ میلیون تومان صدقه می‌دهند، مطرح کرد: بیشترین صدقات جمع‌آوری شده طی 10 ماه امسال در شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاین بوده است.

 

سلم‌آبادی با اعلام اینکه صدقات جمع‌آوری شده در زمینه‌های تحصیل، درمان، جهیزیه، تعمیر و ساخت مسکن مددجویان هزینه می‌شود، تبیین کرد: وجوه جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات با توجه به اولویت‌بندی انجام شده در بخش‌های گوناگون هزینه و ریالی از کمک‌ها برای هزینه‌های جاری این اداره هزینه نمی‌شود.

 

وی با یادآوری اینکه یکی از رویکردهای کمیته امداد استفاده از ظرفیت‌ فناوری‌های جدید برای دریافت‌های کمک‌های مردمی است، تصریح کرد: ترویج پرداخت صدقات الکترونیکی جزو اولویت کاری کمیته امداد است زیرا پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی عنوان کرد: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی، صدقات و نذورات خود کمیته امداد را در سرعت یاری رساندن به نیازمندان کمک کنند.

 

سلم‌آبادی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی (pos)، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزارهای سکه، بله، سنا و تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی # 056*۸۸۷۷*  کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار